انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 127 الأولىالأولى 1234561252102 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 1262

الموضوع: مدارس مدارس.......... الجزء الثامن

الردود
    140
    ألف مبروك يا جماعة و يجعلة فاتحة خير علينا كلنا يا رب

الردود
    140
    تعقيب كتبت بواسطة BIBOOO عرض الرد
    الف مبروك ويارب يكون وش الخير علينا جميعا قولوا اميييييييييييييييييييييييييييييين
    يا بيبو أنات مشفتش الملكة أصلا بس أسمع إنها كويسة ... بس دايموند شكلا و موضوعا كويسة ... يعني تعليميا سمعت عنها حلو أوي و كمان شكلا و موقعا جميلة و في مكان حلو صحيح منطقة سكنية بس حلوة ... لو مدفعتيش الفلوس لسة ... روحي الأول و بصي عليها ... علشان بس فيصل و زحمتها و كمان موقع الملكة أسمع إنة سئ... بس انا عن نفسي مستحرمة أدفع 6000 جنية غير الباص و لسة السنة الجاية إن شاء الله أختها كمان هتدخل يعني حوالي 15 و لا 17 ألف جنية كل الألافات دي و هما لسة كي جي و بيبي كلاس...أنا عندي إستعداد ... بس بجد خايفة يكون دة إسمة سفة و تبذير و في ناس مش لاقية تدخل ولادها حتي مدارس الحكومة مع إن ولادهم ممكن يكونوا قدراتهم العقلية و نسبة ذكائهم أحسن مليون مرة من الطفل إللي بيدفعلة ألافات و في الأخر يبقي عادي زية زي إللي خارج من المدارس العادية ... إحنا بجد بيضحك علينا بالريسبشن الشيك و البسيين الوهمي الفاضي و الخيل ووجع القلب دة إللي ممكن يكون في خطورة عليهم أصلا لو مفيش رقابة ... أنا خلاص في حاجة بقيت مقتنعة بيها بعد كل اللف دة علي المدارس ...... كلللللللللللللللللللللللللة زي بعضة ابو 4000 زي أبو 6000 حتي أبو 8000 زي بلوم في ناس قالوا و في ناس عادوا ... و مينفعش غير إننا نخلي مرحلة كي جي دي تجربة كل واحد يحكم فيها من وجهة نظرة هو مش من أراء الأخريين لأن ممكن حد يقول علي مدرسة تعليميا وحشة و يكون العيب من الطفل نفسة قدرتة مثلا علي الإستيعاب محدودة أو عندة مشكلة في التركيز أو خجول زيادة عن اللزوم ....يعني من الأخر كدة أنا لازم أحكم عن طريق بنتي و مستواها مكان ما هتروح ....و انا إللي أقرر المكان دة وحش يعني أنقل مكان تاني و ساعتها هقدر أحكم علي المدارس التانية بمنطقي أنا لأني هكون جربت و عرفت إية السلبيات في المكان إللي كانت بنتي فية ... و الله هو دة الصح ...بس إللي يقتنع يارب أفضل عاقلة كدة شوية لحد ما أستقر

الردود
    28
    مس عصام كنت عايزة اسالك انتو قولتو ان مدرسة الاندلس انشاء الله السنة الجاية هتفتح انترناشونال هو هيبقي british or american و هيبقي ازاي انترناشونال و ازهري

الردود
    2,448
    حد يعرف اذا كان في مدرسة مذكورة اسما فقط وليس هناك معلومات او اراء اكتبها في الفهرسة ولا لاءهههههههههههههههههههههههههه

الردود
    105
    Saba7 el fol 3ala a7la ommahat
    ana kont 3ayza 2as2al 3ala telephone ma3had el andalus el azhary 3shan aro7 a3mel tour hnak......

thanx ya amarat

الردود
    307
    صباح الخير على أحلى أمهات فى الدنيا و مبروك الجزء الثامن و يارب الكل يستقر وحشتونى جدا معلش مكنتش فى مود كويس اليوميين الى فاتوا بس ربنا يهون إن شاء الله
    و سلامى لكل الامهات الحلويين و مش هاقول أسامى عشان منساش حد .

الردود
    157
    صباح الفل على كل الامهات الحلوات

ومبروك الجزء الثامن............ أن شاء الله دايما موفقين

واسفة انى حطيت الميل انا ماكنتش اعرف انه غلط يتحط بس اية قلقتنى و كنت عايزه اطمئن

ويا اية انتى شكلك خلاص خدتى قرار النقل .....ربنا يوفقك للى فيه صالح بنتك و لو حبيتى تكلمينى انتى معاكى الميل بتاعى .......u r welcome anytime

الردود
    592
    مبروك يا بناتيت على الجزء الجديد
    سالي
    ان شاء الله اللي هيتفتح السنه الجايه هيكون امريكان (بيقولوا افضل مناهج هيه بتاعه فيرجينيا ) فهوه ده اللي هيطبقوه بس انا مش متاكده لانه لسه محصلش

ايه
    الاندلس التليفونات 29292067/29292084
    موبايل 01190653010/0168833352

ايه انت بنتك هتنقليها من ايه؟وليه؟

الردود
    549

beatheart

صباح الخير على أحلى أمهات في المنتدى

و ألف مبرووووووووووك على الجزء التامن

و يارب يبقى بشرة خير علينا جميعا ان شاء الله

و ما شاء الله عليكي يا أم جوري دايما أدعية جميلة و حلوة

الردود
    425
    اميين يا رب العالمين
    الف مبروك على الجزء الثامنوربنا يهدينا جميعا لما يحبه ويرضاه

مواضيع مشابهه

1. الردود: 825
    اخر موضوع: 19-06-2011, 05:07 AM
  2. مدارس...مدارس...مدارس...الجزء الثالث عشر***
    بواسطة sadina في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 2024
    اخر موضوع: 23-02-2010, 09:52 PM
  3. مدارس مدارس مدارس ..الجزء التاني
    بواسطة ام مريم 2008 في المجلس العام
    الردود: 292
    اخر موضوع: 20-02-2009, 02:07 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ