انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 18 من 55 الأولىالأولى ... 814151617181920212228 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 171 الى 180 من 541

الموضوع: مدارس مدارس مدارس......البحث عن مدرسة

الردود
    540
    احب اشكركم كلكم موضوع رائع و يارب تستقروا على مدرسة بسرعه انا فى الاخر اخترت مدرسة بيراميدز لابنى حسيت انهم مدرسة بجد من حيث الاهتمام و المبانى و طريقتهم بالتعامل مع الولد و ربنا يسهل و تطلع زى ما شفت

الردود
    134
    السلام عليكم فى الحقيقة الموضوع ده فى غاية الاهمية وعندي سؤال: فيه حد يعرف حاجة عن مدرسة الطلائع الاسلامية اللى فى المهندسين

الردود
    455
    soly حبيبتى مبروك و انشاء الله خير .

lianaakaram ياريت تقوليلى انتى فين فى الجيزه و عايزه مدارس فين المنطقه يعنى كمان السعر ياريت تقوليلى الرينج اللى بتتكلمى فيه لان العمليه دى متفاوته و انا انشاء الله اكتبلك لسته بالمدارس الكويسه اللى تناسبك .

Mirhan حبيبتى ايه اخبارك طب رحتى بسيتى على مدرسه الميلينيوم زى ما قلتلك ناس كتير بيشكروا فيها و ياريت تبسى كمان على نفرتارى صدقينى المدرسه هايله و المصريه كمان انا محدش بشوفه الا بيشكر فيها وربنا يوفقك حبيبتى و اى حاجه انا تحت امرك

الردود
    913
    يا ريت لو سمحتم لو حد يعرف عن المصرية للغات في التجمع الخامس وعن manor house.عاوزة اعرف مستواهم التعليمي ايه .

انا فى المريوطية
    جنب مدرسة الاهرامات.. بس الاهرامات غالية .. السنة دى ب 5000 ده غير انى مشفتش حد شكر لا فى تعليمها ولا اخلاق الاولاد !!
    سقارة جنبي بردو مدرسة سيئة جدااااااااااا انا دخلتها و طلعت منها و مشيت فيها و محدش قالى انتى مين و عايزة ايه .. ده غير منظر التواليتات اللى الابواب مفتوحة و منظر سيء جداااااااااا
    عايزة اسال على مدارس التربية الحديثة.. Modern educational school حد يعرف عنها حاجة؟؟
    كمان مدارس الراهبات ؟ ايه نظامها انا الكل بيشكرلى فيها.. بس فين اقرب واحده ليا ؟
    كمان مدارس ايجيبت دريم سعرها كاام؟ و ايه اخبارها ؟؟؟
    مدررسة حفر الباطن British academy معجبتنيش بردو
    عايزة مدارس فى حدود 3 من غير الباص بالكتييييير

الف شكر ليكو

الردود
    636
    السلام عليكم يا بنات كنت مسافره والله لسه راجعه امبارح بالليل المهم عاملين ايه وانشاء الله تكونوا لقيتم مدارس كويسه انا رايحه يكره باذن الله سيتي ناشيونال سمعتم عنها ولا لا ممكن افاده وايمو عملتي ايه في النولدج

الردود
    913
    لبنانية عايشة في مصر,بدور على مدرسة لبنتي في التجمع الخامس.بصراحة قدمت لها في مدرسةmodern education school.ويوم المقابلة ولا سألوها اي سؤال وعجبتني المدرسة كشكل لكن انا مش عارفة اي شيء عن مستوى المدارس التعليمي في مصر وبسمع حكايات غريبة وتفاجأت لم يقبلوها لانه كل اللي ساكنين حواليها قالولي لازم واسطة عشان تدخلي وزعلت اوي عشان كانت قريبة خطوتين بس من الفيلا بتاعتناوانا مش عارفة ولا اي مدرسة.وكمان ولا مرة شفت طالب بيتكلم انجليزي منيح مع انهم بيكونوا في مدارس لغات.انا محتارة جدا .قدامي مدرستين المصرية للغات بس بحس المباني قديمة كتير وبخاف يكونوا مهملين بالنظافة والتعليم.وكمان manor house مش عارفة ولا اي حاجة عنهم.يا ريت لو حد يعرفهم يقولي عن مستواهم.انا متضايقة اوي ان modern education school.ما قبلتها مع انها ممتازة فب كل حاجة وكانت في حضانة امريكية في لبنان.هي عمرها 3 سنين ونص وحتدخل.. baby class.قالولي ان كان في احسن منها.قلتلهم حكمتوا عليها ازاي انتوا ما سألتوها ولا اي سؤال وبعدين انا كنت شايفة كل الباقيين.اللي قاعد يعيط واللي قاعد على جنب.ما سألوش اي حد اي حاجة فيحكموا ازاي؟انا بصراحة مش مصدقة ان حتى المدارس واسطة.حد يساعدني ارجوكم.

الردود
    913
    يا ريت لو حد يعرف عن المصرية للغات احسن او مانور هاوس؟ وجزاكم الله خيرا

الردود
    913
    يللي بتسال عن modern education school في التجمع الخامس هي مصاريفها 8800 لل بايبي كلاس غير الباص.انا قدمت لبنتي فيها وما قبلوها.قال ايه كان في احسن منها مع انهم ما سألوش اي حد اي حاجة.يظهر انهم بيختاروا الواسطة.انا ساكنة جنبيها وكل الناس هنا نتتكلم عن الواسطة فيها

الردود
    636

flower3

تعقيب كتبت بواسطة sadina عرض الرد
    يا ريت لو حد يعرف عن المصرية للغات احسن او مانور هاوس؟ وجزاكم الله خيرا
    انا اسمع ان مانور هاوس مش قوي زي زمان والله اعلم بس سمعت من اكثر من حد والبنات يفيدوكي اكثر لان انا ملخبطه خالص والله المستعان

مواضيع مشابهه

1. الردود: 825
    اخر موضوع: 19-06-2011, 05:07 AM
  2. مدارس مدارس مدارس... فيصل هرم جيزة
    بواسطة rody786 في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 28
    اخر موضوع: 16-04-2010, 03:00 AM
  3. مدارس...مدارس...مدارس...الجزء الثالث عشر***
    بواسطة sadina في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 2024
    اخر موضوع: 23-02-2010, 09:52 PM
  4. نتائج البحث عن مدرسة ( مدارس الهرم )
    بواسطة rony_83 في المجلس العام
    الردود: 12
    اخر موضوع: 20-05-2009, 03:20 AM
  5. مدارس مدارس مدارس ..الجزء التاني
    بواسطة ام مريم 2008 في المجلس العام
    الردود: 292
    اخر موضوع: 20-02-2009, 02:07 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ