انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 16 من 55 الأولىالأولى ... 612131415161718192026 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 151 الى 160 من 541

الموضوع: مدارس مدارس مدارس......البحث عن مدرسة

الردود
    208
    حبيبتى سماح الاول اهلا بيكى ثانيا اللة يكون فى عونك من المتاهة دى المهم انا دلوقتى المصرية بالنسبةالى املها ضعيف عشان الاماكن فانا قدامى غريانى او نرمين اسماعيل وكل واحدة فيها مميزات وعيوب ومش عارفة اتصرف حاسة ان دماغى حتقف ممكن اعرف انتى عايزة اى مرحلة وساكنة فين وبترجحى اى مدرسة وان شاء اللة نفيد بعض على فكرة انا مش حينفع معايا مدارس ازهرى لانهم بيبقوا مشد دين اوى على الاولاد وانا مش برجح دة وياريت تكلمينى تانى عشان بس نلحق وقت التقديم قبل ما يفوتنا

الردود
    455
    bodamody اين انتى ميعاد الانترفيو فى نولدج فالى بكره و انتى ما ردتيش عليا و عندى سؤال انتى كنتى لوحدك و لا كان معاكى زوجك و ايه اللى حصل ياريت تردى عليا بسرعه و جزاكى الله كل خير

behappy's صورة
    behappy غير متواجد كبار الشخصيات "مبدعة لكِ للتصميم الداخلي "
    الردود
    12,455
    التكريم
    (أوسمة)

الردود
    29
    , و الله يا ميريهان انا لسه بكرة انشاءالله اول مرة هشوف بس انا زيك بالضبط تقريبا في الاختيارات مع انى مرتاحة اوي ل tajan schools بس برده النظام الازهرى مقلقنى شويةبس مش عشان التشدد عشان الجامعات انشاء الله كدة هتبقي ازهري ده غير انهم عملين 15% discount jيعني توصل 8000
    المهم انشاء الله بكرة انا هروح غرياني و نرمين اسماعيل و حسب الاقرب بقي انا ساكنة في الرحاب و احسن حاجة لى كانت ال future بس سمعتها مش اوى و تالت مدرسة هبص عليها tajan بصراحة مرتاحالها نفسيا و على فكرة عاملين presentation يوم 31 الشهر ده و هاعمل استخارة طبعا انشاءالله
    بس انتى انجزي عشان انا علمى ان الاماكن محدودة في غرياني و نرمين اسماعيل و اللى فيه خير هتلاقي ربنا ييسره انشاءالله

الردود
    29
    صحيح نسيت اقولك انى لسه اول سنة يعنى انشاءالله
    kg1
    يللا بكره انشاءالله نشوف ايه اللى حصل

الردود
    1,588
    يا مريهان و كل اللى عايزين يشوفوا غريانى,أنا كنت فى المدرسة الأسبوع اللى فات-عشان ابنى هناك -و شفت اعلان هناك ان باب التقديم مفتوح ل kg1 بس و مافيش تحويل ل kg2 عشان العدد كامل.برضه انتوا اسألوا و اتاكدوا.
    و نصيحة للكل....أنا ما سمعتش أى حد بيشكر فى future خالص.الادارة هناك واضح انها مش أد كده.
    فيه مدرسة manor house فى التجمع جنب اخناتون.....هى نفس اللى كانت فى مصر الجديدة و نقلوها هناك.بيقولوا مستواها كويس و كمان قديمة و خبرة.عندهم أماكن تقديم و تحويل.المصاريف 6000 و الباص 2200,لو حد يحب ياخد فكرة.

الردود
    208
    حبيبتى سماح ياريت تقوليلى عملتى اية انهاردة وياترا روحتى المدارس ولا لسة انا مستنبة ردك على ناااااااااااااااااااااار

الردود
    29
    ميريهان........ازيك انا روحت النهارة المصرية و مرتحتلهاش نفسيا مع ان كان فيه اماكن....طلعت علي غرياني و مليت application و حددولى interview الاسبوع بعد الجاى انشاءالله و نرمين اسماعيل رحت و عجبتني اوي و سالت اولياء امور كانوا هناك اولادهم فيها و شكروا جامد فيها بس للاسف ثم kg1 يبقى علي ال waiting list و اللي ردت عليا كانت اجارك الله الرخامة بتشررررر كدة و رحت ال فيوتشر وحشة موووت.
    و انشاء الله لو عدت interview غريانى يبقي الخيرة فيما اختاره الله و عالبركة و علي فكرة ناس كتير شكروا فيها و لما رحت عجبتنى و كمان لقيت ملحوظة ان kg2 h لا يقبل التحويل عشان مافيش اماكن ارتحت نفسيا اكتر لان ده معناه رضا اولياء الامور عن ادائها.
    يعنى انت بس قدمى و الاتنين تحفة و اللى تيجى باه انا كنت حبة نرمين اسماعيل بس عشان اقرب او جايز عشان مافيش اماكن
    يعني احنا غرياني انشاءالله.

الردود
    29
    صحيح نسيت اقولك يا ميريهان ربنا يوفقك يا رب و بناتنا يشرفونا كدة بعد وجع الدماغ دة....و ابقي طمنيني عليكي يا جميل

الردود
    208
    عزيزتى سماح انا بنتى فعلا فى غريانى بس انا كنت حنقلها نرمين اسماعيل لان لقيت الانشطة اللى فيها اكتر ومن تانية ابتدائى بياخدو المانى مش عارفة انا فى حيرة ياريت ارجوكى انتى روحتى المدرستين اية رايك مابينهم وياريت تفاضليلى مابينهم ارجوكى وامون متشكرة اوى

مواضيع مشابهه

1. الردود: 825
    اخر موضوع: 19-06-2011, 05:07 AM
  2. مدارس مدارس مدارس... فيصل هرم جيزة
    بواسطة rody786 في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 28
    اخر موضوع: 16-04-2010, 03:00 AM
  3. مدارس...مدارس...مدارس...الجزء الثالث عشر***
    بواسطة sadina في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 2024
    اخر موضوع: 23-02-2010, 09:52 PM
  4. نتائج البحث عن مدرسة ( مدارس الهرم )
    بواسطة rony_83 في المجلس العام
    الردود: 12
    اخر موضوع: 20-05-2009, 03:20 AM
  5. مدارس مدارس مدارس ..الجزء التاني
    بواسطة ام مريم 2008 في المجلس العام
    الردود: 292
    اخر موضوع: 20-02-2009, 02:07 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ