انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 6 من 26 الأولىالأولى ... 234567891016 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 51 الى 60 من 253

الموضوع: متابعة kg1 يلة ياماميهاااااات

الردود
    95
    تعقيب كتبت بواسطة tafy80 عرض الرد
    ازيك يا كوكي انتي ابنك في المصرية مدينة نصر مش كدة؟ أصل أنا بنتي في فرع التجمع ، هي طبعاً قافلة دلوقت بس قبل ما تقفل ماكانوش بياخد دين خالص و كنت عايزة أسأل في الموضوع د بس ملحقتش
    على فكرة احنا كمان امبارح اول مرة ناخد دين..بس مش فاهمة خدت اية بالظبط..بس بعتالى بطاقة مكتوب عليها الحمدلله الذى احيانا بعد ما اماتنا

الردود
    2,448
    ايه يا يويا ده امال هى بتروح المدرسة تعمل ايه؟ روحي اتكلمي مع الميس وشوفيها هتقول ايه

الردود
    46
    تعقيب كتبت بواسطة يويا بنت ميويا عرض الرد
    مش عارفة ياياسمين هما بيفصلوا امتى بصراحة..بس ماتحسيش بالذنب اوى لان كل المدارس فيها عيوب
    انا بدات اتخنق من مدرستنا بصراحة..التيتشر بتبعتلى حاجات فى الانجلش بسال يويا فيها ولا كانها خدتها ولا سمعتها..يعنى انا ملاحظة ان كل الشغل انا اللى بعملة معاها ..انا اللى بحفظ الكلمات وانا اللى بفهم وبحفظ الحروف وكلة..مش شايفة انها بتستفيد حاجة غير كام كلمة بس لقطتهم لوحدها..ينفع كدة بقة
    لأ إنتي كده صدمتيني،بس الولاد أحيانا بيبقوا ناسيين أو مش مركزين علشان عايزين يخلصوا ويلعبوا،ده أنا كنت حاطة أمل علي مدرستكم أو جرين هايتس وجوزي رافض جرين هايتس علشان بعيدة مع إني سمعت أنها كويسة.

إنتى كنتي مودياها حضانه قبل المدرسة؟

الردود
    95
    هيا اول اسبوع كانت تجينى تقول اللى خدتة وبعد كدة بقت ماتقولش واعرفة من الهوم وورك والتشانل بوك
    بس فعلا المس بتقوللى ان مايا بتسرح وبتتكلم كتير يعنى مش مركزة..بصى عشان ما اظلمهمش هروح المدرسة واتفاهم مع المدرسة بروقان كدة وربنا يسهل

الردود
    1,354
    تعقيب كتبت بواسطة tafy80 عرض الرد
    ازيك يا كوكي انتي ابنك في المصرية مدينة نصر مش كدة؟ أصل أنا بنتي في فرع التجمع ، هي طبعاً قافلة دلوقت بس قبل ما تقفل ماكانوش بياخد دين خالص و كنت عايزة أسأل في الموضوع د بس ملحقتش
    اهلا يا تافي ..اه انا فرع مدينة نصر ...هما بياخدوا دين حصة واحدة في الاسبوع بس مفيهاش امتحان ...نوجا وهي فرع التجمع كانت قالتلي قبل كدة انهم اخدوا حصص دين

الردود
    127
    غريبة هي في مدرسة البنات بس الجدول بتاعها مافيهوش ولا حصة دين، عموماً نبقى نسأل في الموضوع دة

الردود
    95
    طب حد تانى بياخد ساينس غير ام فريدة فى امجاد؟؟؟

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    لا انا ملك بتاخد عربي وانجليش وماث وارت وكمبيوتر بسس
    ومش بياخدوا دين خالص بيبداوا ياخدوا ديمن نم اولىابتدائي لكن الكيجيهات نوووووووووووووو

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

الردود
    46
    وأنا ولادي بيأخذوا عربي وإنجليزي وحساب بالعربي وبالإنجليزي ودين وما بياخدوش ولا كمبيوتر ولا ساينس

ليه يا حبيبي ما بيننا دايما سفر / ده البعد ذنب كبير لا يغتفر / ليه يا حبيبي ما بيننا دايما بحور / أعدي بحر ألاقي غيره اتحفر
    الردود
    13,055
    واحنا كمان الحساب بالعربي والانجليزي بس مش بياخدوا ولا دين ولا ساينس

اللهم احفظ زوجي وبناتي واحفظني من كل مكروه ومن عين كل حاسد ووسع رزقنا

مواضيع مشابهه

1. .:: هنا متابعة أحداث مصر ::..
    بواسطة . تيوليب*** في المجلس العام
    الردود: 572
    اخر موضوع: 11-02-2011, 07:59 PM
  2. متابعة kg1 يلة ياماميهاااااات
    بواسطة يويا بنت ميويا في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 241
    اخر موضوع: 07-05-2010, 12:59 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ