انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 24 من 26 الأولىالأولى ... 1420212223242526 الأخيرالأخير
عرض النتائج 231 الى 240 من 253

الموضوع: متابعة kg1 يلة ياماميهاااااات

الردود
    41
    تعقيب كتبت بواسطة حبيبتى زينة عرض الرد
    الحضانة فى السبع عمارات لو تعرفى التوحيد والنور اللى فى اخر الميرغنى هى بعدية بشوية ... وهيا ليها باص يعنى حاجة كده اصغر من الميكروباص بياخد فيه حوالى 5 اطفال ...وكمان ليه باص كبير لمناطق تانية
    شكرا جدا على ردك معلش ممكن تقوللى تليفونهم كام واية المعلومات عنها منشكل وفلوس ونظافة

الردود
    700
    موضوع رائع

الردود
    185
    موضوع ممتاز .. ربنا يوفقكم

بس كان لي سؤال ... مفيش حد من الاسكندرية يقول ليا .. المناهج التعليمية ممكن أشتريها منين ؟؟؟؟؟؟

ياريت اللي يعرف يقول ليا !!

الردود
    509
    شركة ابو الهول للنشر
    127 طريق الحرية الشلالات سابقا

الردود
    35
    تعقيب كتبت بواسطة zodi عرض الرد
    شكرا جدا على ردك معلش ممكن تقوللى تليفونهم كام واية المعلومات عنها منشكل وفلوس ونظافة

زودى ... معلش اتأخرت شوية بس النت كان فاصل
    بص هيا هامتى دامتى انا عملت بحث على النت عنها وعرفت انها حضانة قديمة وكمان سألت واحد فى الشارع بالصدفة عنها وشكرلى فيها
    مصاريفها 800 والباص 250 ...وبيقدموا افطار وغدا وسناك ..زوزى بقالها فيها اسبوعين لغاية دلوقتى ومبسوطة والحمد لله يعنى قالتلى انها عيطت مرة واحدة بس علشان يوم الفن داى كانت عايزانى معاها بس ....
    النظافة ...انا لما شفت الحضانة عرفت ان للكلاس بتاعها حمام ودادة خاصه بيهم وشفته وكان نظيف..وريحه الديتول ماليه الحمام

عموما زوزى عملت صحاب فى الحضانة دى وده محصلش فى الحضانة اللى كانت فيها قبل كده ... وكمان انتى لما تدخلى الحضانة هتحسي انها زحمة شوية بس انا عرفت ان العدد فى الكلاس مابيزدش عن 13

مشكلتها انها مافيهاش قرآن وده انا بحاول اعوضه فى البيت وزى ماقلتلك بقالنا فيها اسبوعين بس... التليفون 22900181

الردود
    95
    يا ام ملك ردى عليااااااااااااااااااااااااااااااااا

الردود
    41
    تعقيب كتبت بواسطة حبيبتى زينة عرض الرد
    زودى ... معلش اتأخرت شوية بس النت كان فاصل
    بص هيا هامتى دامتى انا عملت بحث على النت عنها وعرفت انها حضانة قديمة وكمان سألت واحد فى الشارع بالصدفة عنها وشكرلى فيها
    مصاريفها 800 والباص 250 ...وبيقدموا افطار وغدا وسناك ..زوزى بقالها فيها اسبوعين لغاية دلوقتى ومبسوطة والحمد لله يعنى قالتلى انها عيطت مرة واحدة بس علشان يوم الفن داى كانت عايزانى معاها بس ....
    النظافة ...انا لما شفت الحضانة عرفت ان للكلاس بتاعها حمام ودادة خاصه بيهم وشفته وكان نظيف..وريحه الديتول ماليه الحمام

عموما زوزى عملت صحاب فى الحضانة دى وده محصلش فى الحضانة اللى كانت فيها قبل كده ... وكمان انتى لما تدخلى الحضانة هتحسي انها زحمة شوية بس انا عرفت ان العدد فى الكلاس مابيزدش عن 13

مشكلتها انها مافيهاش قرآن وده انا بحاول اعوضه فى البيت وزى ماقلتلك بقالنا فيها اسبوعين بس... التليفون 22900181
    متشكره جدا

الردود
    24
    يا جماعة انا عايزة اسال سؤال انا اعرف ازاى ان الموجود اون لاين يعنى انا بدخل اى موضوع مش بعرف اذا كان فيه حد موجود ولا لا حد يرد علية معلش انا جديدة

الردود
    24
    انا اسفة على عدم تعليقى على الموضوع بجد موضوع رائع جدا والله فوق الرائع كمان لانه بيوجه الامهات للطريق الصح انا عن نفسى ابنى هقدمله السنة دة كى جى وان وهقدمله فى الملكة للغات بس كنت عايزة اسال لو حد اولاده فيها يقولى رايهم فيها ايه وربنا يجازيكم خير جميعا ويجعلنا سند لبعض

الردود
    2,316
    السلام عليكم
    بس حبيت اسالكم عن بدايه دخول اولادكم وبناتكم للكى جى
    كيف جعلتوهم يجلسون يحلون home work

الصراحه ابنى تعابنى جدا
    مش راضى خااااااااااااااااااالص
    دعواتكم امانه

مواضيع مشابهه

1. .:: هنا متابعة أحداث مصر ::..
    بواسطة . تيوليب*** في المجلس العام
    الردود: 572
    اخر موضوع: 11-02-2011, 07:59 PM
  2. متابعة kg1 يلة ياماميهاااااات
    بواسطة يويا بنت ميويا في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 241
    اخر موضوع: 07-05-2010, 12:59 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ