انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 6 من 9 الأولىالأولى ... 23456789 الأخيرالأخير
عرض النتائج 51 الى 60 من 88

الموضوع: تقيمك لمدرسه ابنك او بنتك ايه

الردود
    6
    ارجو من يعرف المدارس دي يفيدني ام جوري افيديني في مدرستك انت ايضا جزاكم الله عني كل الخير

الردود
    1,095
    أوشى أدخلى على جروب المدرسه على الفيس بوك و هتلاقى اراء ناس كتير اولادها فى المدرسه
    انا بتكلم عن المصريه الدوليه هرم
    جروب المدرسه هبعتهولك على الخاص

الردود
    6
    الاخت العزيزة مسلمة جزاكي الله عني كل خير لسرعة ردك ولكن بعد الكلام اللي سمعته من اودي عن المدرسة قلقت منها جدا جدا وخاصة انني ام قلوقة جدا بطبعي فقررت اروح مدرسة جينيس وفعلا روحتها النهارده الصراحة عجبتني جدا جدا ومن كلام ام جوري وروني عنها عليت كفة المدرسة من وجهة نظري عن المصرية لذلك لو ربنا اراد انشاء الله حقدم لبنتي فيها ادعيلي ولكن اريد بعض الاستفسارات من الاخوات لتاكيد كافة المدرسة المرجحة عندي ولكم جميعا جزيل الشكر وبارك الله لكم في اولادكم

الردود
    619
    اوشي معلش ياحبيبتي اتأخرت على الرد عليك بس انا عامله تقيميين واحد في الترم الأولاني والأخر في الترم الثاني وفعلا في تقدم في حاله المدرسه كتير كتير عن الأول بصي اللخبطه كانت موجوده في الاداره لكن لما اتعرفت على المدرسات وكمان الاسيستنت بتاعه الكلاس الحمد لله الامور اختلفت خالص خالص لدرجه ابني لما اهتمو بيه اختلفت شخصيته وبقى يحب المدرسه وكمان الهوم ورك لان المدرسا الترم ده بجد عاملين مجهود وبدأ يظهر على الولد تقدم الحمد لله انا اعتراضاتي كانت نتيجه الحاله الصحيه طبعا كان فيه اهمال جدا ولكن بردوا احقاقا للحق الترم الاو ل كان انفلونزا خنازير لكن الان الظروف مستقره ونقطه عدم الغصل بين الاولاد والبنات في جنيس هي اللي خلتني اتراجع عن فكره نقله وكمان لما بدأ يأخذ السوند وجه كمان معليمينوه يقرأ مقدرش اقولك فرحتي كانت قد ايه لاني معملتش معاه مجهود وكنت خايفه اني انا اللي اعلمه القرآءه والكتابه بس هما من الناحيه دي اثبتوا انهم كويسين والحمد لله

وادخلي على الجروب وهناك ممكن نتناقش بالتفاصيل ... ونصيحتي لك صلي استخاره وشوفي الاثنين وربنا اكيد هيسرلك الخير ... لاني حاسه ع كثره امشاكل اللي حصلت معايا ان فيه تحسن واضح وكل ما انوي انقله تحصل حاجه كويسه تخليني اقول لا هما كويسين مع اعتراضاتي الى الان على بعض الوعود التي لم تنفذ ... بس في النهايه اهو لحد دلوقت مستمره

ممكن تضيفيني على المسنجر ونقدر نتكلم بشكل اوسع ولو عايزه ابعتلك تليفوني ونتكلم

الردود
    619
    كمان يا اوشي انا حسه ان اللي بيحبوها وبيقولوا عليها كويسه اكثر من اللي بيشتكوا منها فتوكلي على الله وروحي شوفيها واستخيري

انا بحاول ابقى عقلانيه واحده غيري كانت تقولك اجري ومتروحيهاش بس بجد بجد الدنيا بقت احسن من الاول ... بصي المشاكل اللي كانت بيني وبنهم كتير بس بجد دلوقت في كل وقت من اول سواق الباص ومشرفه الباص واسيستنت الكلاس السكر والمدرسات كلهم الحمد لله كويسين جدا وبمجهود مني كمان بيبقى الحال افضل ورئيسه المشرفات بتطمن علينا ولو غاب بتتصل بيا وتسأل عليه فالحمد لله انا هعوز اكثر من كده ايه وبصراحه الفصل ده احسن حاجه وصلاه الظهر جماعه لكل المدرسه تحسي ان فيهم الخير ده احساسي والحمد لله انا بصلي استخاره على طول فلو نقلت ده الخير ليا ان شاء الله ولو بقيت ان شاء الله يكون الخير ليا.

مش بقولك روحي قدمي علطول من نتيجه كلامي لا روحي شوفي وعيني الموضوع ككل واتكلمي في كل حاجه ودققي على كل حاجه مش في المدرسه دي بس لا في كل المداس ومتخديش الكلام مسلم بيه دده كله دعايه روحي يوم دلوقت والايام الدراسيه شغاله واسألي اولياء الامور وخدي تليفوناتهم واسألي ان شاء الله ربنا يجعلك الخير الاول كان صعب بالنسبالي لكن دلوقت الدنيا بقت احسن كتير لو عزتي رقم تليفوني قوليلي بس وربنا ييسر

الردود
    1,095
    تعقيب كتبت بواسطة oshy1899 عرض الرد
    الاخت العزيزة مسلمة جزاكي الله عني كل خير لسرعة ردك ولكن بعد الكلام اللي سمعته من اودي عن المدرسة قلقت منها جدا جدا وخاصة انني ام قلوقة جدا بطبعي فقررت اروح مدرسة جينيس وفعلا روحتها النهارده الصراحة عجبتني جدا جدا ومن كلام ام جوري وروني عنها عليت كفة المدرسة من وجهة نظري عن المصرية لذلك لو ربنا اراد انشاء الله حقدم لبنتي فيها ادعيلي ولكن اريد بعض الاستفسارات من الاخوات لتاكيد كافة المدرسة المرجحة عندي ولكم جميعا جزيل الشكر وبارك الله لكم في اولادكم
    جزانا و اياكى حبيبتى
    و أهى اودى ردت عليكى رد كافى وافى

انا بالنسبه لى مقدرش أتكلم عن كى جى لأن بنتى فى برايمرى و الحمد لله الحال كويس و المدرسين كلهم كويسين

و بعدين انتى داخله على موضوع طويل و ياخد سنين فسيبى القلق على جنب لأنك مهما روحتى و جيتى هتلاقى ساعات سلبيات لأننا كلنا فى الأخر بشر فيه الحلو و فيه الوحش و فيه الحلو اللى بيحصلوا دروب و يرجع حلو تانى و العكس

أستخيرى ربنا وروحى شوفى كل المدارس اللى حطاها فى القايمه بتاعتك و أسألى أولياء الأمور
    و أحصلى منهم على اجابات محدده مش بس كلمة حلوه او وحشه
    لأن اللى يصلح لغيرك ممكن ميصلحلكيش و العكس
    وربنا يوفقك يا رب

و خليكى معانا علطول علشان تكتبلنا تقارير عن المدرسه اللى هتروحيها ان شاء الله و تضيفى لملف المدارس معانا ان شاء الله

الردود
    619
    مبروك يامسلمه الموقع معلش برد عليك هنا لان هناك مش رادي يتحمل ... عيزاك ضروري ضروري جدا جدا ... بجد مش هزار

الردود
    619
    مبروك يامسلمه الموقع معلش برد عليك هنا لان هناك مش رادي يتحمل ... عيزاك ضروري ضروري جدا جدا ... بجد مش هزار

الردود
    700
    موضوع حلو

لي عوده

الردود
    619
    ياريت يارندا مستنينك

مواضيع مشابهه

1. ابنك او بنتك بيفطروا ايه ؟؟ *** رد متميز ***
    بواسطة ام ياسـ مريوم ـر في الأمومة والطفولة
    الردود: 13
    اخر موضوع: 17-06-2010, 09:16 PM
  2. تقيمك لمدرسه ابنك او بنتك ايه
    بواسطة أودي في ركن الجامعات والدراسات العليا
    الردود: 73
    اخر موضوع: 14-04-2010, 08:58 AM
  3. شو ناوية تسمي ابنك او بنتك
    بواسطة ملكة بنقابي~ في الأمومة والطفولة
    الردود: 46
    اخر موضوع: 20-11-2009, 06:23 AM
  4. وين تودي ابنك او بنتك
    بواسطة حب الروح في الأمومة والطفولة
    الردود: 11
    اخر موضوع: 18-09-2008, 06:03 AM
  5. بتحبي ابنك اكتر و لااااااااا بنتك
    بواسطة المرج الوردي في الأمومة والطفولة
    الردود: 30
    اخر موضوع: 02-07-2008, 04:50 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ