انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 21 من 85 الأولىالأولى ... 111718192021222324253171 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 201 الى 210 من 846

الموضوع: اهتمامات سنة اولي مدارس...ياللا يا هوانم

الردود
    3,718
    مبروك يا أودو كل سنو وانتم طيبين

مبروك يا كوكىىىىىىىىىى

جبتى الترابيزة دى بكام

الردود
    887
    بركولىىىىىىىىىىىىىى انا روحت النهارده مدينة نصر و جبي اللبس بس ملاقيتش الشورت بتاع لبس الالعاب فطبعا لسه هروح تانى جبت اللبس و الجاكت الخريفى و التى شرت بتاع لبس الالعاب و الكاب (مش عارفه ايه لازمته؟) و شرابات بس بصراحه مجبتش المايو هو لازم بتاع المدرسه يا كوكى ؟

و بعدين روحت أور كيدز الى هناك (على فكره بتاع المساحه فيه تشكيله اكبر) بس لنا كان فى شنطه عجبانى هناك و لاقتها برضو فى فرع مدينة نصر فجبتها هى ديزنى و عليها ميكى و دونالد بس بعد ماجبتها حاسه انها كبيره شويه عليه بصراحه انا مش عارفه مقاس جاجى وان ايه؟ هو كان فى مقاس اصغر الى هو اصغر مقاس هو ده لكاجى و لا ده بابى كلاس انا كنت حاسه انه مايخدش الفيلات الى بتقولوا عليها و لا اللانش بوكس و لا مقلمه !! انا جبت المقاس الى اكبر منه على طول جوزى عمال يقولى كبير عليه اصل انا ابنى عينه !!!!!!!!!
    دا أنا فى لبس المدرسه جبتله مقاس 2 و كان مريح أوى عليه و انا عارفه من سادينا انه بيكش.

كوكى ماركه step right طبعا ماركه حلوه انا باجيب منها من المحل نفسه فى جراند مول . انا شوفت المودلات دى فى أور كيدز و عجبتنى أوى بس جوزى عايز يجبها كوتشى سودا مش عايز الجلد بس انا شايفه الجلد الى كعبها زى الكوتشى اشيك ؟ مش عارفه كوكى نوشا رأيكوا ايه احسن مع لبس المدرسه؟؟

و النبى ردوا عليا فى موضوع مقاس الشنطه ؟ و الشوز ؟

الردود
    1,354
    odo2da مبروك يا جميلة ...انا شفت الحاجات في سمير وعلي والبنوتات فعلا حاجتهم تجنن

الله يبارك فيكي يا ام جوري ...الترابيزة بالكرسي ب 195 والميزة كمان انه ممكن يقعد يا كل عليها وممكن كمان حد تاني يقعد قادمه من الناحية التانية

نوجا انا كنت في اور كيدز النهاردة بس قبل المغرب ياريتني كنت شفتك هناك ...انا كل ما اروح اقعد ابص في وشوش الناس اقول يمكن اقابل حد منكم هناك ولا حاجة وكل ما لاقي واحدة بصتلي ابقي عايزة اسالها هو انتي في منتدي لك هههههههه بس بخاف تضربني

الشنطة بتاعتك اللي هي ازرق في احمر في لمعة خفيفة وعليها ميكي ودونالد ؟؟؟ اذا كانت دي حلوة اوي ومقاسها حلو اللي هو المتوسط ...انا كانت عجباني جدااا وكنت هاخدها بس عارفة ان ابني بيحب شخصية cars فعلشان كدة جبت دي ...وكان فيه كمان واحدة عجباني اوي عليها ميكي وميني بس حجمها صغير الراجل بيقول انها كي جي بس لا دي ما تنفعش خالص علشان الكتب بتبقي طويلة ومش بتدخل في الشنطة دي تنفع بيبي كلاس ..اعتقد المقاس المتوسط اللي انتي جايباه هو نفس اللي انا جايباه ..بلاش اصغر علشان ما تحتاسيش بعد كدة
    بالنسبة للشوز انا في الاول كنت هجيب الكوتشي السودا عجبني شكلها اوي بس جوزي هو اللي قالي اجيب اللي شكلها مدي علي كلاسيك علشان تنفع فورمال وللالعاب ...بس انا شايفةالكوتشي برضه تمشي وحلوة ليه لا
    المايوه معنديش فكرة لان فرع مدينة نصر مفيهوش بسين اصلا ..ممكن بنت مصر تفيدك اكتر
    والف مبروك علي لبس المدرسة يا نوجا ..الكاب عندي من السنة اللي فاتت ومالبسوش ولا مرة ..وبالنسبة للمقاس ابني برضه مقاس 2

الردود
    612
    كوكييييييييييييييييي مبروك حاجات المدرسه الحمدلله خلصت عقبالنا

نوجا مبرووووووووووووووك ليكي عقبالنا و شوفي اللينك ده
    http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=573898&page=46

odo2da مبرووووووووووووووك

الردود
    1,354
    الله يبارك فيكي يا جميلة عقبالكم جميعا.... ان شاء الله نشوي تقولنا بكرة علي عروض كارفور بتاعة المدارس

الردود
    887
    كوكي انا كمان كنت هناك علي المغرب يا خساره كان نفسي نتقابل. ايوه هي الي لونها أحمر في أزرق و من أودام بتلمع كان في منها بجرار و من غير انا جبت الي من غير. يعني الحجم ده كويس طيب الحمد لله دا أنا كنت ناويه أغيرها مرسي أوي يا كوكي.

الردود
    2,019
    يا حيرتنا وغلبنا فى المدارس
    مبروك يا نوجا ويا كوكى عقبالى
    كوكى انتى تقصدى CARS دى اللى عليها عربيه لونها احمر فى اسود
    لو دى هى اللى عجبتنى امبارح فى كارفور 90 جم واللى جرار 110 جم

نسيت كمان فى محل اسكابا اللى فى كارفور لقيت عنده الشوز جلد والنعل كوتش شيك جدا 100 جم
    انا لسه مش عارفه هجيب ايه بس باباه بيقولى بلاش اللى بيتلزق عاوز برباط
    انا هجيب 2 واحد للمدرسه وواحد كوتشى عادى للالعاب ولا ايه رايكم
    آخر مرة عدل بواسطة nashwa1 : 06-08-2009 في 11:04 AM

الردود
    2,019
    بصوا بقى يا حلوين انا رحت كارفور امبارح كنت عاوزه صن بلوك وطبعا عديت على حاجات المدارس
    الشنطه اللى عجبتنى 90 جم حلوه ومتينه بس لسه ما اشتريتش
    لقيت لانش بوكس ومعاه الزمزميه شكل بعض حلوين وعليهم العلامه بتاعة البلاستيك الامن الاتنين 28 جم عجبونى برضه
    المهم اشتريت فايل بس مش مقفول حرف L اشكال ديزنى 1.5 جم الواحد
    جلاد الوان 10 افرخ 2.5 جم
    كيس فى 4 اصابع صمغ 6 جم
    مقص صغير 4 جم
    برايه 7.5 جم ورجعتها
    برايه شكل عربيه 3.5 جم
    علبه فيها 4 اقلام رصاص ملونين حلوين 2 جم اشتريت 2
    محمد شبط فى طقم صغير باتمان فى مسطره وبرايه واستيكه 10 جم
    والوان خشب المالى 12 لون 12 جم
    وفى طبعا انواع كتير
    فى علبه فيها 50 قلم جاف ازرق 13 جم
    علبه فيها 50 قلم رصاص 12 جم

الردود
    2,019
    نوجا يا قمر انا رحت معرض سوريا فى اول يوم اتعمل بس حر نااااااااااااااااار ومحمد زهق وقالى عاوز اروح ملحقتش 10 دقايق

الردود
    824
    مبروك يا نوشا
    مبروك يا بنوتا
    مبروك يا كوكى

عقبالنا

مواضيع مشابهه

1. الردود: 825
    اخر موضوع: 19-06-2011, 05:07 AM
  2. البيت بيتنا 96.........ياللا يا هوانم
    بواسطة bent masr في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 299
    اخر موضوع: 14-10-2009, 04:06 PM
  3. اهتمامات سنة اولي مدارس...ياللا يا هوانم
    بواسطة Ananasa في ركن الألعاب والترفيه
    الردود: 54
    اخر موضوع: 28-09-2009, 06:09 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ