انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 41 الأولىالأولى 123456713 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 403

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    462

crazy2

تعقيب كتبت بواسطة سلمى 2009 عرض الرد
    اقولكم على خبر يفرحكم شويه زى منا فرحانه كان عندى امتحان للرخصه القياده النهارده والحمد لله الحمد لله نجحت انا مبسوطه جدا وعقبال يارب اما يرزقنا بالذريه الصالحه جميعا باذن الله
    مبروك الرخصه يا سلمى وفين الحاجه الساقعه حلاوة الرخصه ههههههههههههههاصل النهاردة حر اوى

الردود
    1,440
    hodanoda حبيبتي ما كملنا كلام مبارح من شان خبر قرة العين ازعجني ربي يعوضها خير ، انا مشكلتنا ضعف عند زوجي والحمد لله رب العالمين على كل شي ، وهلا بدينا بالعملية الرابعة ان شاء الله ربي يكتب فيها الخير ، من فين انتي من فلسطين

الردود
    1,440
    مبرووووووووووك سلمى الرخصة ، الف مبرووووووووووك انا اخدتها من 5 سنين وهلا مرتاحة منها يعني اخدتها بعمر 21 ، ربي يفرحنا بخبر حملك ان شاء الله

الردود
    462
    تعقيب كتبت بواسطة نورمانو عرض الرد
    hodanoda حبيبتي ما كملنا كلام مبارح من شان خبر قرة العين ازعجني ربي يعوضها خير ، انا مشكلتنا ضعف عند زوجي والحمد لله رب العالمين على كل شي ، وهلا بدينا بالعملية الرابعة ان شاء الله ربي يكتب فيها الخير ، من فين انتي من فلسطين
    ولا يهمك يا حبيبتى والله كلنا زعلنا امبارح ربنا يعوضها خير ويصبرها
    ربنا يوفقك يا حبيبتى ويكتبلك الخير والفرح المرة دى ان شاء الله
    صحيح فلسطين بلدى التانى بس انا مصريه

الردود
    15
    سلام عليكم اسمحولى ابقا معاكم انا هعمل الحقن المجهرى الشهر الجاى وخايفة جدا لان العينة اللى فى البنك نوعها مش كويش الحيوانات المنوية مش بتتحرك وعندى امل يوم العملية يبقا فى افضل انا رحت للدكتورة وكنت هبدا الشهر دا بس قالت لى استنا الشهر الجاى علشان لوبداءت دلوقتى المتابعة بتاعتى هتبقا فى العيد وكانت عايز تعملى اشعة تشوف سمك البطانة بس وجعتنى جدا ومخلتهاش تعملها ممكن الشهر الجاى احاول اعملها

الردود
    462
    تعقيب كتبت بواسطة hala1919 عرض الرد
    سلام عليكم اسمحولى ابقا معاكم انا هعمل الحقن المجهرى الشهر الجاى وخايفة جدا لان العينة اللى فى البنك نوعها مش كويش الحيوانات المنوية مش بتتحرك وعندى امل يوم العملية يبقا فى افضل انا رحت للدكتورة وكنت هبدا الشهر دا بس قالت لى استنا الشهر الجاى علشان لوبداءت دلوقتى المتابعة بتاعتى هتبقا فى العيد وكانت عايز تعملى اشعة تشوف سمك البطانة بس وجعتنى جدا ومخلتهاش تعملها ممكن الشهر الجاى احاول اعملها
    اهلا وسهلا بيكى يا هالولا وربنا يكرمك يا عسل
    واحكيلنا عنك اكتر لو ما يضايقيش

الردود
    15
    ربنا يخليكى يا حبيبتى انا عندى 27 سنة من مصر متجوزة بقالى سنة ونصف والحمد لله سعيدة جدا مع جوزى ومن اول سنة عرفنا ان جوزى عندة مشكلة فى الحيوانات المنوية كان عنده عدد بعدها بقا صفر وعملنا دوالى بعدها بقا العدد يزيد اكتر عدد كان عنده 4 مليون واقل عدد فى اخر تحليل 25فقط رحت اكتر من مركز بس ولا مرة خدت حقن تنشيط وربنا يسهل الحمد لله

الردود
    462
    تعقيب كتبت بواسطة hala1919 عرض الرد
    ربنا يخليكى يا حبيبتى انا عندى 27 سنة من مصر متجوزة بقالى سنة ونصف والحمد لله سعيدة جدا مع جوزى ومن اول سنة عرفنا ان جوزى عندة مشكلة فى الحيوانات المنوية كان عنده عدد بعدها بقا صفر وعملنا دوالى بعدها بقا العدد يزيد اكتر عدد كان عنده 4 مليون واقل عدد فى اخر تحليل 25فقط رحت اكتر من مركز بس ولا مرة خدت حقن تنشيط وربنا يسهل الحمد لله

ربنا يكرمك يا حبيبتى واهم شىء ان انتى وجوزك متفاهمين ربنا يسعدكو

الردود
    3,765
    تعقيب كتبت بواسطة maya2009 عرض الرد
    قائمة البنات لأضعهم من ضمن دعواتي اليهم وهم كالتالي :

المشرفات الفاضلات ع المنتدى : ام سهيل / ورد 84
    ام عمر نوار / ام يارا / ملكه الاحساس / انت الحياه / سوسو15 / شيمه الحب / كنزي احمد / حلمي الامومه اميره / دكتوره ايمي / الشيماء / لميس / تيته / مروة نجيب / مروة شاهين / روبي / مام / ميمي / ستيل هير (نورهان) / الليبيه / شوشو فيت
    عطى ريما / نورمانو / ساره قره عيني لي ولك / زوجه الماهر رورو يقيني بالله / ثناء / رحيق الازهار / روضه الحب / قلوب خضراء / ام زوزو / بسبس / اشي شي / عفااااف/ونظرة إحترااااام / سمااح نصر / أوكسجين / سلمى / روح العشق / شانيل / فجر 2009 / ام راغب / ميسون / ام عبد الرحمن / داليا / هبوش / سوشي / الطائر الاخضر / قلوب خضراء / بنت رقيقه / هنودة

اذا باقي حد بتمنى تحكوا لحتى اطبع الاسماء ف برشام ( حلوة لاغش هههههههه) بضحك

....متحرمش منك يا مايا ولا من دعواتك جزاك الله كل الخير وربنا يتقبل منك يارب وحج متقبل ومبرور بأذن الله..واضح أنك الوحيده اللي لسه فاكراني....ربنا[/url] يارب يكرمك وأسمع عنك كل خير يارب

قلبي في فلسطين وجسدي حيث قضى الله ان اكون
    الردود
    2,111
    بسم الله والحمد لله والصلاة والسلام على رسول حبيبنا وطب قلوبنا محمد بن عبد الله وعلى آله وصحبه ومن تبعه باحسان الى يوم الدين

فجرررررررر........... ربي يكرمك ويجبر بخاطرك وان شاء الله انت اول فرحتنا

سلمى ........ مباركة الرخصة الله يجعلها قدم سعد عليك وان شاء الله متل اليوم يكونو ولادك معك في السيارة ان ربي على كل شيء قدير

hala ......... شرفتيني ونورتينا وان شاء الله وجهنا حلو عليك

ثنووووووووءة حبيبتي طمنيني عنك ، سامحيني انا بخلي المسن أون وانا بكون اشتغل وارتب وأطبخ

ساااااااااارة ......... حبيبة قلبي طمنينا عنك ان شاء الله انك أحسن وربنا كريييييييييم

ستيل هير ......... يااااااااااااااااا ربي شو هالنور اللي طل علينا ..... يا هلا يا هلا نورتينا يا نورهااااان ربي يكرمك ويجبر بخاطرك بحق لا اله الا الله والله مش معطية فرحتي لحد

نورماتو حبيبتي ربي ييسر امرك وان شاء الله ما دام صار حمل في مرة من المرات اذن ان شاء الله الرحم صار يستقبل الاجنة وان شاء الله ربي بكرمك بتوأم سليم معافى ... انتو كم جنين يرجعولكو في فلسطين ؟؟؟؟

مااااااااايااااااااا ......... الله ييسر امرك ويتمم لك حجك ع خير والله انك اخت عزيزة يا مايا وما شاء الله عليك ما بتنسي حد ربنا يفرح قلبك

بسبوسة ........ شو صار في التأشيرة والدورة ؟ شكلهم التنتين بدهم يجوا مع بعض

رحوووووقة .......... كيفك؟ انا كمان من فضل الله رجعت لتحفيظ وربنا يكرمنا بالقرآن الكريم ويجعلنا برحمته من أهله

ام عبد الرحمن وام زياد أسأل الله الذي ثبت السماء ان تقع على الارض وهي بلا عمد ان يثبت ما في ارحامكو ويكرمكو ان ربي على كل شيء قدير

خووووووووووووووواتي كلكوووووووو حبيبات قلبي

حبيت أسلم عليكو وأطمن عليك لانو بكرة الخميس وانتو عارفين النظام ههههههههههههه

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ