انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 10 من 10 الأولىالأولى ... 678910
عرض النتائج 91 الى 100 من 100

الموضوع: متابعة اطفالنا

الردود
    13
    السلام عليكم انا اول مرة اكتب فيها انا بنتى kg2فى المنار الحديثة فى الهرم هى بتاخد يو اند مى ماكميلان بس قى الenglish خدت transporation 5 كلمات ودلوقتى بتاخد egg cheese,للفطار و 3 كلمات للغذاء و 3 كلمات للعشاء
    بس المشكلة هى مش قادرة تحفظ بتنسى الكلمة بعد 5 دقائق مع انها ممكن تكتبها صفحة كاملة
    حد يعرف طريقة احفظها الكلمات لانها فى الاملا مجاوبتش

الردود
    108
    شكرا علي اهتمامك يا رانيا

الردود
    1,354
    رانيا اتصلنا النهاردة بالرقم بتاع ليميتيد برس فرع الميرغني والست بهدلتنا في التليفون ...جبتم منين الرقم ده ..دي مش مكتبة ده مكتب لتوريد الكتب للمدارس جوزي قال لها موجود علي النت ...سالته اي سايت واي جروب ومين اللي قال اننا بنبيع اصلا كتب ماكميلان للجمهور احنا بنوزع للمدارس وبس ومعاك رقم الدقي كمان واستفسارات طويلة كاننا عرفنا سر حربي مثلا او خايفة من الضرايب دي ولا ايه مش فاهمة ....انا بجد مش فاهمة ايه المشكلة
    في الاخر خالص قالت تساله عليه في مكتبة ماكميلان في مكرم عبيد

الردود
    3,718
    السلام عليكم

فى واحدة اتصلت بيا عشوائيا ولا معرفش جابت رقمى منين بتعرض باكيدج للاطفال لكل الأعمار

فى انجلش وفرنش وعربى عبارة عن كتب وسى دى ودى يفى دى صاحبتى شافت العروض دى وبتقول جذابة جدا فى طريقة العرض والصور والكتب نفسها بس الاسعر اوفر اوفر اوى يعنى بتقوللى كل الحلجات ب2000 وعاملين اقساط ب150 فى الشهر

الردود
    1,354
    جوجو وحشاني ..2000 جنييييييييه ايه بس هو احنا ناقصين مش كفاية السنة اللي مش باين لها اول من اخر دي

الردود
    509

تعقيب كتبت بواسطة أم جورى عرض الرد
    السلام عليكم

فى واحدة اتصلت بيا عشوائيا ولا معرفش جابت رقمى منين بتعرض باكيدج للاطفال لكل الأعمار

فى انجلش وفرنش وعربى عبارة عن كتب وسى دى ودى يفى دى صاحبتى شافت العروض دى وبتقول جذابة جدا فى طريقة العرض والصور والكتب نفسها بس الاسعر اوفر اوفر اوى يعنى بتقوللى كل الحلجات ب2000 وعاملين اقساط ب150 فى الشهر
    طبعا انا راي انك متشتريش كتب من اي حد لان ممكن ولادك ميستفدوش بيها خصوصا حلا لانها كفاية غليها اوي كتب المدرسة فراي ممكن تشتري في الاجازة

الردود
    509
    تعقيب كتبت بواسطة kouky5 عرض الرد
    رانيا اتصلنا النهاردة بالرقم بتاع ليميتيد برس فرع الميرغني والست بهدلتنا في التليفون ...جبتم منين الرقم ده ..دي مش مكتبة ده مكتب لتوريد الكتب للمدارس جوزي قال لها موجود علي النت ...سالته اي سايت واي جروب ومين اللي قال اننا بنبيع اصلا كتب ماكميلان للجمهور احنا بنوزع للمدارس وبس ومعاك رقم الدقي كمان واستفسارات طويلة كاننا عرفنا سر حربي مثلا او خايفة من الضرايب دي ولا ايه مش فاهمة ....انا بجد مش فاهمة ايه المشكلة
    في الاخر خالص قالت تساله عليه في مكتبة ماكميلان في مكرم عبيد
    انا لما مشيت من المكتبة جابو مديرة جديدة تعليمها كلو انجليزي فكانت عايشة برة و يمكن قلقت عشان الفرع بتاع مصر الجديدة لسة محدش في العملة عرف تليفوناتة و عنوانة الكل بيتصل بفرع الدقي على طول كوكي متزعليش انا مشيت بردو عشان اسلوبهم في المعاملة الجافة انجليز معندهمش مشاعر انا اسفة لو عاوزة تسالي عن حاجة انا هسال مكتبتي السابقة ابو الهول للنشر و اقولك و بعدين ابو الهول بترد عادي لانهم مكتبة بيع مباشر للجمهور + توريد مباشر اطلبي من انا او اتصلي برقم المكتبة 23924616

الردود
    1,354
    ميرسي يا رانيا علي اهتمامك... انتي مالكيش ذنب خالص .. يعني انتي كتر خيرك بتساعدينا
    انا هسال في ماكميلان بمكرم عبيد لان ابو الهول هتبقي بعيدة عني
    وشكرا لكي مرة تانية

الردود
    38

butterfly

تعقيب كتبت بواسطة بيرى 79 عرض الرد
    ربنا يخليكى يا ام جورى انا كنت بس عايزة اتاكد انة هوة الكتاب
    مساء الخير ، اسفه لازعاجك بس انا عندى مشكلة ، كاسيت لوجى اتقطع جوه الكاسيت ومش لقيت نسخة فى المدرسة علشان اشتريها ، هى فى مدرسة رمسيس كوليدج وكنت باحاول احول لها الشريط لسى دى بس حولت الوجه والاول لكن الوجه التانى عند تحويله اتقطع الشريط ،وعرفت انكم عندكم مقرر ماكميلان يو اند مى بتاع كى جى وان زى لوجى وشفت صورة الكتاب هو بتاعنا بالظبط معلش لو ينفع تسجلى لى الوجه التانى من الكاسيت الاول بتاع التيرم الاول وتبعتيه ليا على الميل مضغوط او على اى سيرفر ميجا ابلود مثلا وتبعتى ليا الرابط يبقى كتر خيرك
    انا اسفه للازعاج بجد بس انا فى مشكله بجد علشان البنت مش بتروح المدرسة وبنذاكر فى البيت ودلوقتى وقفنا خاااااااااالص
    برجاء الرد فى كل الاحوال
    مع الشكر
    ولاء عبد الرحمن
    مامة لوجى

الردود
    509
    بقولك اه يا ام لوجي متشتري ال سي دي و خلاص من مكتبة ابو الهول في الشواربي و العنوان اهو 3 شارع الشواربي - و سط البلد تليفون 23924616
    هترد عليكي السكرتيرة قوليلها عاوزة اكلم المكتبة و اسالي على السي دي او ممكن الشريط و السي دي ب 40 جنية تقريبا و اسالي قبل متروحي عشان ممكن يكون مش موجود

و انا في الخدمة ممكن تكليميني على التليفون بتاعي

مواضيع مشابهه

1. اطفالنا
    بواسطة nanoosh في ركن التصاميم
    الردود: 4
    اخر موضوع: 10-08-2006, 09:43 AM
  2. كيف نحب اطفالنا ؟؟؟؟؟؟؟؟
    بواسطة الشهد في الأمومة والطفولة
    الردود: 15
    اخر موضوع: 02-01-2003, 01:04 PM
  3. صور اطفالنا
    بواسطة ام عائشه في الأمومة والطفولة
    الردود: 51
    اخر موضوع: 22-04-2002, 09:27 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ