انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 58

الموضوع: رجيم وتثبيت وتصغير الصدر واخفاء البطن كلو عندنا خش

حبيبتى انهار مرسى رنبايخليكى يارب ويسمعنى عنك خير

حبيبتى رورو مرسى على كلامك الزى العسل وربنا ميحرمكوش منى ابدااااااااااااااااااااهههههههههههه وميرحمنيش منك وميبعدنيش عنك مش احسن من تامر هههههههههههههههههه كل سنة وانتى طيبة ويارب تكونى مشية على نظام الرجيم وترحموا نفسكوا شوية من التليفزيون لانة هو سبب كارثة السمنة ناكل ونشرب ونتفرج على التليفزيون ونام فى احسن من كدة يريت نصلى ونتقرب للة فى هذا الشهر العظيم وانا بحببببببببكم فاللة هبة

حبيبتى monaya84مش عارف اشكرك ازاى مرسى على المداخلة وكل سنة وانتى طيبة ويارب يسمع منك انى فى فرحى ابأى احلى عروسة محجبة لانى هكون محجبة ونفسى يكون شكلى حلو عشان اشجع بنات العيلة

حبيبتى monaya84 صى ياستى على وصفة ازالة الشعر انا هديكى وصفة سمعتها من منتدى بس هيا مجربة وانا كمان استعملتها ويعنى معأولة الوصفة هى 1 حلاوة عادية بس ذودى عليهافسوخة واحدة بحجم حبة البندق وشوية شبة ومستكة واطبيخيها وشيلى بيها الشعر صراحة اخرت الشعر عندى فى المنطقة الحساسة وهى هيكون لونها غامق اوى وانتى بتتبخيها متفتكريش انها اتحرأت لا الفاسوخة هيا المغمقة لو نها اسود وغامقة المهم سويها براحتك على نار هادية اوى وان شاء اللة هتبأى تمام واى سؤال انا فالخدمة

على فكرة الستعملوها قالوا انها ازالتة نهائيا جربى يمكن تنفع معاكى لان طبعا الاجسام مش زى بعضها بس بصراحة فالمنطقة الحساسة تانى مرة اخرتة خالص اما ايى ورجلى كنت بمر عليهم كدة مرار الكرام يمكن عشان طلعوا بس المهم ان المنطقة الحساسة اتاخرت شوية وبالتوفيق

الردود
    1
    مشـــــــــــــــــــــــــكورــــــــ( ) على المـــــــــــــــــوضوع ووووووووووووووووو مشـــــــــــــــــــــــــكورــــــــ( )

الردود
    48
    اشكرك جدا وربنا يوفقك فى جوازاك وعلى فكره انا سكنه فى الدمام بس احتمال اروح اعمل حج ان شاء الله .ىبأذن الله هدعيلك معلش هسئلك تانى فى نفس الموضوع اللى سئلتك فيه اسيب خل التفاح على صدرى قد ايه وهو فعلا بيعمل عمليه التصغير ومعلش طلب تانى عاوزه وصفه لتفتيح الاماكن الحساسه ومتشكره على فكره السعوديه هتنور بيكى واوعى بعد ما تتجوزى تغيبى عننا

الردود
    2
    جزاك الله خير؟عامعلوماتك الحلوة بس بالله هذا الكلام جد

الردود
    450
    موضوع رائع جدا يا عروسة و خاصة تصغير الصدر لان في كتير يعانون من كبر الصدر وما يلاقو حل , انا عندي قريبة لي صدرها كبيرة مع انها ليست سمينة جدا وتكون كلش حزينة اذا قلتلها الخلطة راح تكون سعيدة جزاك الله خيرا
    بس اذا لو سمحتي ممكن بس الماء و الخل بدون الشبة و كم مدة زمنية راح يستغرق وهل في نظام غذائي معاه لو مو شرط؟؟؟؟؟

الردود
    291
    الف الف شكر يا احلى عروسة .. مقالك هايل وتحفة وبصراحة انا بعد رمضان على طول حبدأ ان شاء الله في الريجيم بتاعك ده عشان هو سهل جدا ومش عقد زي الريجيمات اللي بنشوفها .. وكامن وصفاتك للكرش وغيرها سهلة ومفيدة جدا .. بس اوعي بعد ما تتجوزي تحرمينا من وصفاتك ومعلوماتك القيمة دي .. وكلنا نتمني لك حياة سعيدة وموفقة ان شاء الله... وكل سنة وانتي وكل اخواتنا طيبين

مواضيع مشابهه

1. كل المعلومات عن شد وتكبير وتصغير الصدر
    بواسطة ليندا الجزائرية في ركن المواضيع المكررة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 05-04-2009, 12:48 PM
  2. تجميع للدكتور عبد العال للبنات لتكبير وتصغير الصدر وماسكات وحاجات كتييييييييييييييير
    بواسطة no2no2aa في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 28
    اخر موضوع: 14-04-2008, 06:20 AM
  3. شد الصدر والبطن وتصغير الصدر
    بواسطة ساره الدبدوبه في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 3
    اخر موضوع: 13-09-2007, 05:00 PM
  4. وصفات للشد ولتكبير وتصغير الصدر>>>لعيون ريموومه
    بواسطة اخت أخوها في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 12-07-2006, 02:30 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ