انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 6 الأولىالأولى 123456 الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 58

الموضوع: رجيم وتثبيت وتصغير الصدر واخفاء البطن كلو عندنا خش

حبيبتى كوكيتا انا كمان بشكرك اوى على مشاركتك مرسى وربنا يسعد كل ايامك ويعدى عليكى رمضان بخير يارب انتى حظك احلى مننا كلنا انتى رايحة فى احلى مكان فى الدنيا ريحة للكعبة ويريت تعرفى تصلى فالحرم طبعا لو انت سكنا جمبة ولو اتاحت ليكى الفرصة لاتنسينا من دعواتك بالهداية ادعيلى باسم هبة من بثينة اوعى تنسى بصى يأمر بالنسبة لخا التفاح دا ممتاز ممكن تستعملية لوحدة وممكن معاة ماء ورد هو بس فايدة ماء الورد الا حتفاظ بجمال الجلد لانها طبعا جميلة جدا على الجلد وبتخلية مورد اما ممكن تستعملية لوحدة بس رحتة بتكون صعبة وماء الورد بتلطف رحتة لان رحتة نفاذة لانة نوع من انواع الخل اما عادى استعملية لوحدة لو عايزة واستعملية على كل الجسم انا كمان بستعملة على البطن مع كيس شفاف نايلون والف بية البطن من بليل للصبح وبحط فنجان منة فى البانيو مع ماء الحمام طبعا واسترخى فى المية ربع ساعة وبعدين بغسل الجسم بماء وعلية ماء الورد يعنى ممكن كوب كبير تحطى فية ماء +ماء ورد وتصبية عليكى عشان الريحة والنضارة وهو بيشد كل ترهلات الجسم واى سؤال انا تحت امرك وسلميلى على كل اهالى السعودية ومنهم طارق خطيبى لانة هناك وانا قريبا هجيلك باى هبة

حبيبتى بريدة انتى ليكى منى كل الشكر والحب لانك سكنة فالمنطقة الهسكن فيها مع خطيبى طارق زوجى مقدما بعد الجواز هو اعد فى القصيم انا معرفشى هى متهيألى جمبكم او نفس البلد لانة اعد فى بريدة القصيم بيألهالى كدة فأنا بحيكى جدا جدا على مشاركتك ويمكن نتقابل قريبا يريت تبأى تأليلى على اماكن كويسة فى القصيم عشان خطيبى يشترى ليا منها مفارس سرير غرفة النوم ومفارش سراير بيبى ويريت تعرفينى كام محل كويسن لجهاز العرايس انا اسفة انا سألتك كتير بس بجد انتى جتيلى نجدة من السما لانى قلقة جدا على الحاجات دى وخايفة يجبهم مش حلوين يريت تردى عليا ربنل يخليكى وبجد مرسى على الرد وعلى حبك لبلدك ويارب يرجعك ليها تانى لانى فهمت انك سكنة فى حتة تانية مستنياكى هبة

اختى الحبيبة طيبة مرسى جدا على ردك انا سعيدة جدا بية ويارب فعلا الكل يستفيد ومستنيا ردك فى مواضيع تانية ليا مرسى هبة

أختى النظرة الواعية مرسى اوى على مشاركتك ولكى منى كل الشكر وكل سنة وانتى طيبة

اختى nonogirlمرسى جدا جدا جدا انتى الزى العسل وادعيلى ان ربنا يرزقنى بيبى وتكون بنوتة لانى بحب البنات اوى اوى وكل سنة وانتوا طيبة

اختى الحبيبة شدى مرسى حبيبة البى ربنا يحليكى والحمد للة ان الموضوع عجبك ويارب تستفيدى منة ودعواتك ليا بالهداية والصلاح لا كون زوجة صالحة يرضى عنها اللة وكل سنة وانتى طيبة

حبيبتى nesreenانا اسفة انا أهوة مرحتش فى حتة انا بس كنت بحيب شوية طلبات لزوم الفرح اسفة على التأخير كل سنة وانتى طيبة ومرسى على كلامك اللطيف انت بتأولى فيها احنا فعلا فمسلس من الكأية على اجسمنا الضربت بس عندى امل ان المسلسل هينتهى نهاية سعيدة وكلنا هنخس ان شاء اللة علىالاقل عشان منظرنا خصوصا انا هيبأة منظرى فضيحة خصوصا ان خطيبى فاكر ان تحت الابة شيخ وانى رفيعة طبعا هو مخموم مع البورا والكرسى هيسعق بأة لما يشوف الحقيقة هيلاقى حفريات خصوصا من فوق عندى ادعولى بأة انى اخس انا مسفراة وانا كنت خسة وهو سافر من هنا وضربت تانى من هنا فربنا يسطر شفتى بأة المسل الب كوميدى فى الا خر مرسى يانسرين ويارب اشوفك احلى رشيقة وانا جوبت على خل التفاتح وينفع طبعا على كل الجسم وانا بعمل كدة وهو بيشد الجلد وجميل بس اقرأى الاجابة تحت عنوان اختى كوكيتا هتلاقى النتى عيزاة سلامى هبة

مرسى حبايبى اصحابى اخواتى كل الفالمنتدى وكل سنة وانتوا طيبين

الردود
    394

رجيم

كيف أصغر حجم الصدر في الرضاعة وكمان حجم البطن لان الولادة كانت قيصري
    أرجو الافادة

byebye

عشان متتلخبطوش فى الرجيم لرمضان انا هكتبلكم الرجيم فى رمضان أولا الافطار لان دى الوجبة الاساسية قبلة بشوية حاولى تاخدى وصفة الدكتور عادل يعنى خديها وروحى صلى وبعدين ابدأى الفطار وطبعا بعد العشاء والتروايح يمكن تجوعى كلى ربع رغيف مع بيضة او ربع رغيف مع حتة جبنة بس متلبخيش وتستغلى الفرصة اشغلى نفسك بقراءة القران صدأينى هتنسى نفسك والدنيا كلها مش بس الاكل وشوفى لو كنتى هتنامى طبعا عشان تأدرى تصلى قيام الليل لما تصحى خدى فنجان شاى اخضر على لمونة عشان يسد النفس لو كنتى حابة تنامى وتأومى عشان الفجر او تكملى ويريت طبعا تكملى متخديش الا مية طول اليل اشربى مية عشان تملى بطنك وتحسسك بالشبع وطبعا عشان تغسل الكلة وعشان الشعر والبشرة وفوائدها الامبتنتهيش مع الحرص على كل مرة هتكلى فيها اشربى 2 كوب ماء قبل الاكل مباشرة وطبعاسحورك الفطار او العشاء او المتبقى منة ولازم يتبأة منة والا متتسحريش وانتى حرة احسن وأت للرجيم دة رمضان وجربى وهتلاقى النتيجة متنسوش وصفة الدكتور عادل بردة ابل اى اكل بتلت ساعة الوصفة لوحدها مع الرجيم او تخفيف اكل بتخسس 7 كيلو فالشهر شوفوا بأة مع الرجيم هتعمل اية يلا ورونى الهمة اى سؤال انا تحت امركم وكل سنة وانتوا طيببن

مواضيع مشابهه

1. كل المعلومات عن شد وتكبير وتصغير الصدر
    بواسطة ليندا الجزائرية في ركن المواضيع المكررة
    الردود: 8
    اخر موضوع: 05-04-2009, 12:48 PM
  2. تجميع للدكتور عبد العال للبنات لتكبير وتصغير الصدر وماسكات وحاجات كتييييييييييييييير
    بواسطة no2no2aa في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 28
    اخر موضوع: 14-04-2008, 06:20 AM
  3. شد الصدر والبطن وتصغير الصدر
    بواسطة ساره الدبدوبه في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 3
    اخر موضوع: 13-09-2007, 05:00 PM
  4. وصفات للشد ولتكبير وتصغير الصدر>>>لعيون ريموومه
    بواسطة اخت أخوها في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 12-07-2006, 02:30 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ