انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 14 الأولىالأولى 123456789 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 134

الموضوع: خلطات الدكتور عادل عبد العال

الردود
    1,525
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    الف مبروك يا احلى عروسة وربنا يتمملك بالف خير
    انا تخنت بسرعة فى كام شهر قلبلين اول ما خلصت الكلية المهم ظهرت خطوط حمراء داكنة فى ذراعى من الداخل وفى بطنى والجوانب والسمانة المهم بشكل مخيف ولما رحت للدكتور قال دى خطوط تفتيح وقال هتروح لوحدها لما تخسى وانا هتجوز كمان 4 شهور وبصراحة الخطوط فى كل جسمى وشكلها وحش اوى فياريت تفيدينى بوصفة للتخسيس وللخطوط البيضاء والحمراء

الردود
    16
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة اولا الف مبررررررررررررروك ليك يا عروسة ويارب يسعدك ويجمع بينكم على خير ثانيا اسفة انى ما قرات موضوعك الجميل من فترة بسبب مرض امى ارجو الدعاء لها هى وامك ومرضى المسلمين جميعا ثالثا سؤالى انى عايزة وصفة للنحافة ولتوحيد لون البشرة ياريت ووصفة للشعر لانى شعرى بيتساقط بطريقة صعبة الله يحفظكم جميعا
    اسفة انى طولت عليكى ومرة تانية مبرررررررررررررررررروك

الردود
    81
    حبيبه قلبى تسلميلى
    ربنا يتم لك على خير
    انا بقالى كام يوم مش فتحت النت ولسه شايفه الرد حالا والله
    ان شاء الله هاجربها وهاقولك على النتيجه
    بس انتى ادعيلى
    انا عروسه زيك وعايزه شعرى يبقى كويس بقى
    شكرا ياقمر

الردود
    2
    آخر مرة عدل بواسطة لــذيــذ : 17-09-2006 في 03:29 AM

السلام عليكم أحبائى اسفة جدا جدا على التأخير بس كان عندى مشكلة فى النت لانى مركبة وصلة وكان النت مفصول متأسفة جدا جدا على التأخير بس راجعلكم بأخبار ووصفات جميلة لكل العايز بحبكم جدا جدا فى اللة ارجوا قبول الاعتذار ثوانى وهبدأ معاكم

حبيتى اضوى انا قلت ابل كدةعن وصفة التخسيس لكن حاضر هكتبهالك تانى وتالت ورابع عشان خاطر عيونك بصى ياستى المقادير هى ربع معلقة ارفة +معلقة كمون مطحون +ليمونة بالبذور والقشر مقطعة شرائح +نصف معلقة زنجبيل دول كلهم حطيهم فى كوب ماء مغلى وغطية شوية واشربية قبل الوجبة بثلث ساعة 3 مرات يوميا وبالهنا والشفا على فكرة طعمها حلو وغير انها بتخسس القرفة الفيها مفيدة جدا للمبايض اما تكبير الثدى الدكتور عادل قال ان الوجبات التى تزيد الوزن تكبر الثدى وانتى طبعا عايزة تخسى لكن لو صدرك صغير اوى ممكن اديلك الوصفة بس استنى لما تخسى وشوفى الصدر هيتناسب حجمة مع وزنك الجديد ولا لأ ولو لاقيتى لسة صغير اليكى الاتى اكل حمص وسمسم وطحينة وزيت السمسم دى زى السلطة الدكتور عادل ال انها بتكبر الصدر أوشرب العنبر الازرق مع اللبن 3 مرات فى اليوم دى الاكلات بس انا خايفة تكون بتزيد الوزن وهى شكلها كدة فالنحيفة هى التاخد الوصفة دى فالاكل اما الامن ليكى الدهان وهوزيت الحمص +زيت العنبر دها ن الصدر ولفى علية شفاف وسبية من بليل الى الصبح ولازم تعملى تمارين للصدر قبل الاكل بشوية وتعملى تمارين يوم وتسبيها 3 ايام عشان العضلات تترخى وتكبرالصدر دا كلام الة الدكتور بالحرف لانىمسجلة الحلقة يعنى متألا يش انا عمرى مبدى حاجة لالا لما اكون واثقة فيها ولازم عند الجلوس تفرد الصدر ونرفعة عشان شكل الصدر يكون حلو وليس متهردل وبعدين انتى عايزة تكبرية تعالى خدى من عندى شوية انا عندى اية اية ودلوأتى بخسسة بس دى وراثة صدرى كبير شوية ادعيلى انة يخس وانا هدعيلك انة يم\كبر يلا بالتكبير ههههههههههههههه ها طلباتك كترت ياست اضوى عايزة اية كمان وصفة للتفتيح الاماكن الغامقة انا مسمعتهاش من الدكتورعادل اى وصفة لتفتيح الاماكن الغامقة بس بخبرتى وتجربتى فالاماكن الغامقة الناتجة عن الحر والشمس والازى منة بصى انا بستعمل الجلسرين واللليمون واتحدى اى حد يأول انة مبيفتحش انا استعملتة وجاب نتيجة هايلة انا استعملتة فالاماكن الحساسة جبت علبة مزيل عرق بالبلية عرفاها وحطيت الجلسرين والليمون وبحط على الجسم كلة بيفتح بس استنى عليها شوية مع انك من اول استعمال هتشوفى النيجة وهتتدعيلى انى صدرى يخس مش كدة ههههههههه اما حكاية الشاب دى مش هينفع بس اوليلى الاول من الشاب دا لو انتى فهمة طبعا خدية على كدة حد لاقى دلوأتىرجالة احنا كمان هنأى هههههههههاوعى تزعلى انا بضحك معاكى هجبلك لية اولا وصفة للتسمين ثم تمارين الاطالة وان شاء اللة هيبأى رشدى اباظة انتظرينىىىىىىىىىىى هبة

الردود
    4,543
    نورتي يا عروسه المنتدى

حبيبتى ايمانانا كتبتلك الوصفة تحت رد حبيتى اضوى وفيها الدهانمش الاكل زى منتى عاوزة انا تحت امرك ياأمر

مرسى يارورو ربنا يخليكى يارب ولو عندك اى طلب انا تحت امرك عقبالك لوكنتى مش متزوجة معن شكلك بيأول انك امر ومتجوزة

الردود
    4,543
    صح يا عروسه وعقبالك انشاء الله

مواضيع مشابهه

1. عن الدكتور عادل عبد العال
    بواسطة الاميرة جنان في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 6
    اخر موضوع: 08-02-2007, 03:19 AM
  2. يا جماعه جبتلكم خلطات الدكتور عادى عبد العال
    بواسطة ROROOOO في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 16
    اخر موضوع: 17-01-2007, 04:56 PM
  3. يا جماعه جبتلكم خلطات الدكتور عادى عبد العال
    بواسطة ROROOOO في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 0
    اخر موضوع: 14-01-2007, 06:06 AM
  4. خلطات الدكتور عادل عبد العال
    بواسطة خلاص بأيت عروسة في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 1
    اخر موضوع: 20-09-2006, 12:26 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ