انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 21

الموضوع: اللى يعرف اى حاجه عن دكتور التجميل عادل حسنى يدخل بليييييز

الردود
    584

اللى يعرف اى حاجه عن دكتور التجميل عادل حسنى يدخل بليييييز

ازيكم يا بنات يارب ديما بخير

انا شوفت دكتور التجميل عادل حسنى فى التلفزيون على قناه المحور وعجبنى كلاموه اوى وروحتله عندى تساقط فى الشعر وسالته على سمار الاماكن الحساسه قالى تساقط الشعر حله الميزوثرابى الجلسه ب250 وهما 4 جلسات وطبعا قالى كدا من غير ما يكشف ولا حاجه وقولته سمار الاماكن الحساسه قالى 2 جلسه كل جلسه ب700 جنيه وكل ما اسألأوه على حاجه يقولى ليها حل ويقولى سعرها انا دلوقت يا بنات مش عارفه اعمل معاه ولا هدفع مبالغ وفى الاخر ولا هستفيد ياريت تقولولى رائيكم لانى عملت بحث فيه ناس مشكروش فيه وكمان ناس عملت حقن الميزوثرابى لتساقط الشعر وقالوه معملتش معاهم حاجه ياريت يا بنات تفيدونى

انا ان قدر الاله مماتي لا تري الشرق يرفع الرأس بعدي
    الردود
    1,828
    والله يا حبيبتي انا من رأي ادام من غير كشف واتكلم في الاسعار كدة علي طول يبقي الغرض تجاري وبس وبعدين الحجات دي ممكن تنفع مع حد وممكن انتي جسمك ميتقبلش فميعملش حاجة والله اعلم؟

بس انا مرأي تعمللي وصفات طبيعة وخصوصا وصفة الجرجير اللي انا قلتها هنا والله فعلا رائعة وكمان استخدمي كبسولات بانتوجار 3 مرا في اليوم لمدة لاتقل من 3 الي 6 شهور وبعد كدة ممكن تستمري فترة عليها بس كبسولة واحدة بس وياريت تستخدمي شامبو طبي لان كل الشامبوهات فيها مواد كيماوية وممكن تستخدمي امبولات الو ايفا وتبقي تدهني شعرك بزيت طبي زي روتاج رااائع جداااا

اي سؤال انا تحت امرك؟

الردود
    584
    تعقيب كتبت بواسطة هدي محمد محمود عرض الرد
    والله يا حبيبتي انا من رأي ادام من غير كشف واتكلم في الاسعار كدة علي طول يبقي الغرض تجاري وبس وبعدين الحجات دي ممكن تنفع مع حد وممكن انتي جسمك ميتقبلش فميعملش حاجة والله اعلم؟

بس انا مرأي تعمللي وصفات طبيعة وخصوصا وصفة الجرجير اللي انا قلتها هنا والله فعلا رائعة وكمان استخدمي كبسولات بانتوجار 3 مرا في اليوم لمدة لاتقل من 3 الي 6 شهور وبعد كدة ممكن تستمري فترة عليها بس كبسولة واحدة بس وياريت تستخدمي شامبو طبي لان كل الشامبوهات فيها مواد كيماوية وممكن تستخدمي امبولات الو ايفا وتبقي تدهني شعرك بزيت طبي زي روتاج رااائع جداااا

اي سؤال انا تحت امرك؟

ميرسى اوى يا دودو على اهتمامك وربنا يجزيكى خير يا قمر

الردود
    1,943
    حبيبتى عادل حسنى مش كويس انا عملت عنده ازالة الهالات واخد منى 700 جنيه ومعملش حاجة ومش بيكشف والاقى جلسة دقيقتين وخلاص انا حسيت انه اتنصب عليا

الردود
    16,781
    التدوينات
    11
    التكريم
    • (القاب)
      • مُبدعة صيف 1430هـ
      • الذوق الراقي
    (أوسمة)
    اناااااا بصراحه سالت الدكتور الجلديه عن الميزوثرابي وقالي بصراحه كل العلاجااااات الدوائيه دي ملهاااااش لازمه ولو بتجيب نتيجه انا هستخدمهااا مع المرضي وعلي العلم ان الدكتور ده كبير جداااااااااااااا

يارب احفظ لي ابنتي وزوجي وكل اهلي واحبابي
    امين يارب

مسابقة افضل تقرير عن مدينه في بلدك شاركونا

الردود
    584
    تعقيب كتبت بواسطة هنودة هنانيدو عرض الرد
    حبيبتى عادل حسنى مش كويس انا عملت عنده ازالة الهالات واخد منى 700 جنيه ومعملش حاجة ومش بيكشف والاقى جلسة دقيقتين وخلاص انا حسيت انه اتنصب عليا
    يا نهار ابيض فعلا معاكى حق خلاص مش هاكمل معاه ياريت هنوده لو تعرف دكتور جلديه بيظبط اللشره والشعر تقوليلى وميرسى يا قمر

الردود
    584
    تعقيب كتبت بواسطة nnnnn_nora عرض الرد
    اناااااا بصراحه سالت الدكتور الجلديه عن الميزوثرابي وقالي بصراحه كل العلاجااااات الدوائيه دي ملهاااااش لازمه ولو بتجيب نتيجه انا هستخدمهااا مع المرضي وعلي العلم ان الدكتور ده كبير جداااااااااااااا
    ميرسى يا قمر ربنا يخليكى على المرورو الجميل دا وياريت لو الدكتور بتاعك دا كويس تكتبيلى تفاصيلوه وميرسى يا قمر

الردود
    9
    بصراحه لي واحده قريبتي تعاني من خطوط تجاعيد بسيطه فراحت له
    اول حاجه دفعت 100 جنيه كشف وقال لها الحقنه علشان التجاعيد 1500 جنيه ولازم علبه كريم للبشره 700 جنيه وبعد اسبوعين لم تجد اي تحسن فذهبت له مره اخري فقال لها لابد من جلسه ليزر الجلسه الواحده 700 عملت اكثر من جلسه ولكت للاسف لانتيجه وقابلت واحده هناك بتتخانق معاه علشان عمل لها ازاله دهون من تحت الجفون عمليه جراحيه ولم تاتي بنتيجه العمليه كلفتها 3000 جنيه

بجد دكتور عادل حسني اللي في الديب مول اكبر نصاب همه فعلا الفلوس

حسبي الله ونعمه الوكيل فيه

الردود
    1,155
    حبيبتى اعتقد ان البنات فادوكىىىىىى واوعى تكملى معاه لانه فعلا شكله ميهموش الا الفلوس

ده حتى مبيتعبش نفسه ويكشف عشان يسبك الدور حتى

هههههههههههههههههه

الردود
    16,781
    التدوينات
    11
    التكريم
    • (القاب)
      • مُبدعة صيف 1430هـ
      • الذوق الراقي
    (أوسمة)
    تعقيب كتبت بواسطة ROROOOO عرض الرد
    ميرسى يا قمر ربنا يخليكى على المرورو الجميل دا وياريت لو الدكتور بتاعك دا كويس تكتبيلى تفاصيلوه وميرسى يا قمر
    حبيبتي في دكتور اسمه محمد عبد المنعم عبد العال وده دكتور كيس جدااااااااا وهو دكتور هيئة البترول وكمان مجلس الوزرا يعني حاجه 5ستارزوكمان كل دراساته من بريطانيا وكمان ياستي دكتور معاه زماله من اوربا يعني تمام اوي وفيه كمااااااان دكتور هنري امين عوض ده حبيبي بقه انا حقيقي برتاااحله جداااااااا جدااااا جدااااااا

يارب احفظ لي ابنتي وزوجي وكل اهلي واحبابي
    امين يارب

مسابقة افضل تقرير عن مدينه في بلدك شاركونا

مواضيع مشابهه

1. الردود: 0
    اخر موضوع: 21-09-2010, 05:32 AM
  2. اللي يعرف يسوي العوامة أو لقمة القاضي
    بواسطة نداء الأمل في الحلويات والكب كيك والكيك وحلويات العيد
    الردود: 9
    اخر موضوع: 22-08-2010, 12:08 AM
  3. اللي يعرف حاجه عن النيل كروز
    بواسطة مروه وليد في السياحة والسفر
    الردود: 4
    اخر موضوع: 01-07-2010, 11:26 AM
  4. اللى يعرف حاجه عن كريمات التقشير
    بواسطة nour h في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 15
    اخر موضوع: 01-03-2010, 11:25 PM
  5. يا جماعه اللى يعرف يعرف دكتور تجميل فى القاهره يدخل وربنا يكرم كل اللى يرد عليا
    بواسطة ROROOOO في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 2
    اخر موضوع: 16-01-2007, 12:58 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ