انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 12

الموضوع: دكتور جلديه في مصر

الردود
    143

دكتور جلديه في مصر

السلام عليكم
    كنت محتاجه اعرف اسم دكتور جلديه كويس اروحله في القاهره لاني عندي بشرتي فيها حب شباب ومحتاجه اروح لدكتور كويس فبلييييييييز الي يعرف اسم دكتور كويس يساعدني
    وانا سمعت اني في دكتور اسمه محمد الكومي تقريبا انه كويس هو ده فعلا كويس ولا ايه

الردود
    112
    شوفي احسن دكتور جلديه في الجمهوريه كلها هوة هاني الناظر رئيس معهد البحوث ده عنوانه ورقم تيليفونة الدقي امام الباب الخلفي للمعهد القومي للبحوث عماره رقم 4 الدور 3 تيلي.02337624 وجيبي التيليفون من الدليل

الردود
    744
    السلام عليكم
    أنا كنت بعاني زيك بس قبل الزواج ورحت للدكتورة سنية السعيد بتيجي في مستشفى المهدي الأسلامي في عين شمس ومستشفى جراحة اليوم الواحد في مدينة نصر وقوليلي أنتي أقرب لأني مستشفى بس والله رووووووووووووووعة ومعاملتها تحفة

الردود
    143
    شكرا ليكي قمر المنصوره
    شكرا ليكي اماناس انا تقريبا اقرب لعين شمس انا ساكنه في الهرم بس اول مره اسمع عن المستشفي دي طب الدكتوره دي كشفها كام وانتي كان عندك حبوب كتيره يعني ولا ايه وفعلا وشك بقي صافي؟
    معلش هتعبك معايا وربنا يكرمك ويحققلك كل الي بتتمنيه

الردود
    744
    تعقيب كتبت بواسطة monmon 2007 عرض الرد
    شكرا ليكي قمر المنصوره
    شكرا ليكي اماناس انا تقريبا اقرب لعين شمس انا ساكنه في الهرم بس اول مره اسمع عن المستشفي دي طب الدكتوره دي كشفها كام وانتي كان عندك حبوب كتيره يعني ولا ايه وفعلا وشك بقي صافي؟
    معلش هتعبك معايا وربنا يكرمك ويحققلك كل الي بتتمنيه
    السلام عليكم
    تعبك راحة يا جمييييييل بصي مستشفى المهدي الأسلامي العنوان 35 شارع عين شمس أمام مدرسة القدسي ت_ 24911043 أو 24909307 بتيجي يوم الأحد والخميس الساعة 8 وكشفها مش غالي ب7 جنيه
    أنا كان عندي حبوب والله العظيم فظيعة لدرجة أنها كانت مكونة صديد وكانت كبيرة قوي وكانت بتوجعني خاصة لما أسجد في الصلاة بس الحمد لله رحتلها وكتبتلي على علاج ومضادات حيوية ولوسيون بالأعشاب ومرهم الحمد لله علاجتلي الحبوب بس طبعا بقت آثارها فعملتلي تقشير كيميائي كذا جلسة بس بصراحة أنا رحتلها بعد ما خلاص كنت وشي بيقولي أرحميني ههههه بس للأمانة علاج الجلدية عموما بيأخد وقت أنا تبعت عندها لمدة سنة ونصف الحمد لله الحبوب راحت لكن ىثارها حاجات بسيطة جدددددا لا تذكر لكن أعرف أنها بتروح مستشفى جراحة اليوم الواحد في مدينة نصر لكم ما أعرفش مواعيدها ممكن تتصلي بدليل 140 وهما يعطوكي رقم المستشفى وتسألي عليها واي سؤال أنا تحت أمرك بس للأمانة علاج الجلدية غالي شوية بس إن شاااااااء الله بالشفاء وزي ما بيقولوا الغالي تمنه فيه

الردود
    143
    ربنا يكرمك يا رب والله انتي ريحتيني عشان وشي كنت حسيت اني مش هيرجع صافي ابدا لاني روحت ل 3 دكاترة جلديه ومفيش فايده بس يمكن انا عشان مكنتش بداوم علي العلاج متأكده اني كشفها 7 جنيه؟؟؟ ده قليل اوي اوي

وان شاء الله هروحلها وادعيلك

الردود
    744
    السلام عليكم
    والله العظيم كشفها 7 جنيه لأنها مستشفي إسلامي وربنا يوفقك

الردود
    1,436
    ربما يكرمك ام انس علي النصيحة دي

الردود
    143
    ربنا يكرمك يا رب بس انا للأسف مش هقدر اروحلها لاني المكانين الي الدكتوره بتروح فيهم بعاد اوي عليا لاني ساكنه في الهرم

الردود
    744
    السلام عليكم
    جزاكي الله خيرا يا جورررررري
    وربنا يوفقك يا أختي monmon 2007 بس حاولي تروحي مرة ويمكن تفيدك بحاجة أو ممكن تلاقيها بتروح مكان قريب أو ممكن تديكي عنوان طبيب آخر لأنها ما شاء الله عندها أمانة وربنا يوفقك

مواضيع مشابهه

1. با بنات اللى تعرف دكتور او دكتوره جلديه كويسه فى القاهره تدخل بلييييييييييز ؟؟؟؟؟؟؟
    بواسطة ROROOOO في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 15
    اخر موضوع: 11-12-2013, 10:05 PM
  2. رأى دكتور جلديه فى الكيراتين وكيفيه المحافظه عالشعر
    بواسطة رحمه من السماء في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 21
    اخر موضوع: 20-01-2010, 06:43 PM
  3. دكتور جلديه
    بواسطة lolybom في العناية بالشعر وتصفيفة - تسريحات, عروس, قصات, صبغة
    الردود: 2
    اخر موضوع: 06-10-2008, 05:21 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ