انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 5 من 39 الأولىالأولى 12345678915 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 41 الى 50 من 382

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم000000000000000000

الردود
    16
    بسم الله
    جزاكى ِالله خيرا
    انا من دمياط وانا بشرتى فاتحه ووجهى دائرى كنت عايزه اصبغ شعرى فما هو اللون المناسب وما اسم الصبغه لانى لا استطيع الذهاب الى كوافير كما انه قد ظهر فى شعرى بعض التكسير بعدما قمت بعمل مده فماذا افعل وما هو اسم الشامبو والزيت المناسب علما بان سنى عشرين سنه واريد شى لتساقط الشعر والقشرة مع العلم انى ارضع
    اريد الرد السريع

الردود
    12

هل يناسق الظل الغامق على البشرة السمراء (( شوي فاتحة ))

يسلمو ع الموضوع

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة ساره الذكى عرض الرد
    بسم الله
    جزاكى ِالله خيرا
    انا من دمياط وانا بشرتى فاتحه ووجهى دائرى كنت عايزه اصبغ شعرى فما هو اللون المناسب وما اسم الصبغه لانى لا استطيع الذهاب الى كوافير كما انه قد ظهر فى شعرى بعض التكسير بعدما قمت بعمل مده فماذا افعل وما هو اسم الشامبو والزيت المناسب علما بان سنى عشرين سنه واريد شى لتساقط الشعر والقشرة مع العلم انى ارضع
    اريد الرد السريع
    بصى يا سارة طبع انا افضل تروحى لكوافير بس مش هاينفع زى ما بتقولى المهم افضل انواع الصبغات فى كتيييييييير زى ويلا بروفشيونال وماتصبغيش شعرك وهو نضيف فتعمدى يكون متسخ لان الزيوت المتراكمة بتحمية من اى اضرار وبعدين اتبعى المعلومات المدونة بالعلبة واختارى اللون اللى انتى عايزاة لانك فاتخة واى لون يليق وانصحك بعدم عمل خصلات اعملى لون واحد لان الخصلات لازم تكون فى كوافير عشان يظبطها وبالنسبة للتكسير انصحك قصى اطرافة او قصية مدرج عشان يتعدل شوية واهتمى بة والشامبو المناسب من لوريال وحمام كريم اسبوعيا او قناع من كيراستاس اسمة masque intinse وبلاش تدهنى زيت لشعرك وهو مبلول اعملية حمام زيت افضل واغسلية على طول مرة اسبوعيا واستعملى السيروم بعد غسيلة بدل الكريم لانة مغزى للشعر ومنعم وفايدة حلوة اوى للشعر فى ماركة كاربتية او كاريستاز وللتساقط فى فيتامينات للشعر بانتوجار 3مرات يوميا لمدة 6شهور وهى غير مضرة للرضع وشامبو لوريال للقشرة وعلى فكرة فى صبغات للشعر حلوة زى لوريالوهى ب80ج

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة ألأمل البعيد عرض الرد
    انا ابي اسئلك يا اخت توتي

هل يناسق الظل الغامق على البشرة السمراء (( شوي فاتحة ))

يسلمو ع الموضوع
    الالوان المناسبة لكى الروز والموف والدهبى والبيج وبرضة انا ماشفتش لون بشرتك اوى بس السمرالفاتحين يبعدو عن الغوامق

الردود
    340
    اختي اش العطر اللي علية طلب كثير

يعني العطر اللي ماشي سوقة

بالاصح احلى عطر

وابغى اعرف اش احلى ماركة مكياج عندكم

مشكورة اختي
    اتمنى تردي علية اتحفتينا بوجودك

الردود
    248
    شكرا على توضيحاتك و بارك الله فيك ، بس حابة اسال انى استخدم لشعري GRAPESEED GLOSSING SERUM من البدي شوب، بس انا احطه بعد ما شعري يجف ينفع احطى و شعري مبلول و أيهما افضل.
    و حابه اسالك عن افضل انواع الواقى من الشمس؟ شكرا سلفا

الردود
    2,869
    بصى يا لامير احلى بارفان من شانيل ونينا ريتشى وتشانس من شانيل على الخصوص واحلى ماركة ميكب فور ايفركل ساعة بيتباع اكتر من عشر مستحضرات منها

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة موناليزا 2006 عرض الرد
    شكرا على توضيحاتك و بارك الله فيك ، بس حابة اسال انى استخدم لشعري GRAPESEED GLOSSING SERUM من البدي شوب، بس انا احطه بعد ما شعري يجف ينفع احطى و شعري مبلول و أيهما افضل.
    و حابه اسالك عن افضل انواع الواقى من الشمس؟ شكرا سلفا
    بصى يا موناليزا السيرم للشعر المبلول او الجاف عادى يعنى اما الواقى نيفيا حلو اوى ولانكوم تحفة

الردود
    248
    شكرا جزيلا و ربي يديك اللى فى باللك

الردود
    1,488
    و الله الواحد مش عارف يشكرك ازاى على المعلومات دية
    و كنت عايزة اسالك عن مكواة السيراميك بيبى ليس او اى ك
    ماركة غير براون لان فية ما ركات كتير اوى و كل ماركة فيها انواع كتير اوى اوى يعنى فية بتبقى تخينة و فية رفيعة و فية اللى معاها مجموعة التصفيف 8 قطع و محتارة
    خصوصا انى لقيت ان اللى معاها مجموعة التصفيف ارخص من المكوى بس و المفروض تكون اغلى لان معاها 6 قطع اضافية
    عشان كدة احترت قلت اكيد فية حاجة انا مش فاهماها يا ريت تقوليلى اى معلومات عن مكواة السيراميك خصوصا بيبى ليس

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء العاشر)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 241
    اخر موضوع: 22-04-2009, 08:00 PM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)
    الردود: 291
    اخر موضوع: 18-06-2008, 08:52 AM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الرابع)000000
    الردود: 258
    اخر موضوع: 20-05-2008, 02:08 PM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الثالث)000000
    الردود: 240
    اخر موضوع: 28-04-2008, 04:30 PM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء التانى)00
    الردود: 277
    اخر موضوع: 06-04-2008, 01:43 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ