انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 2 من 25 الأولىالأولى 12345612 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 11 الى 20 من 241

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الثالث)000000

¨°o.O (فـــــي قـــلــــب زوجــــــى الــــغـــالي ) O.o°"
    الردود
    4,378
    يسلموووووووووووووووووووووووووووو
    ماقصرتى .....

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة rooooony عرض الرد
    معلش يا toty_lovey هتقل عليكى شويه انا فى ماركة سمعت عنها اسمها flormar يا ترا دى حلو
    ياعنى ممكن اجيب منها كريم اساس ولا مش قد كده
    واللة يا قمر هى الماركة دى كويسة بس افضل تجيبى كريم الاساس من الماركة اللى نصحتك بيها
    لان اى حاجة هاتحطيها على بشرتك لالالالالااااااااااازم تكون نضيفة وغالية وانا كدة قولتلك على ماركة كويسة نوعا ما
    برغم وجود اكثر من ماركة احلى بكتييير بس بورجوا روعة برضة بناءا على طلبك لحاجة مش غالية
    صح يا جميل

الردود
    99
    صح وميرسى جدا على نصيحتك وان شاء الله ابقى انزل اشتريه
    وميرسى بجد على خدماتك يا جمييييييييل

الردود
    95
    أهلا حبيبتي وشكرا لك على الموضوع...
    1)لوسمحت عايزة اسم شامبو صحي يناسب الشعر الضعيف"الخفيف" والجاف يعني عايزة شامبو يساعد على تكثيف الشعر إذا ممكن..
    واجيبه منين وسعره كام
    2)آخر حاجة عايزةاسم كريم او زيت او أي علاج للتكثيف وتطويل الشعر ..
    ومشكوووووووووووووره

الردود
    514
    هل يصح عمل تمليس الشعر المصبوغ وفيه خصلات شقراء واي نوع من كريم التمليس تنصحينني به

الردود
    184
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
    أنا عضوة جديدة وسجلت في المنتدى علشان الصراحة موقع غني بالمعلومات وفرحانة بيه ع الاخر ...
    أنا بدي أسأل على نوع كريمة ممتاز حتى ولو كان غالي للقضاء على التجاعيد وخاصة حول العينين وكريم لشد الوجه ...نصحوني بكريمة كلارنس ....وحالياً أنا بستعمل أولاي رجيستن شو رأيك فيها .......

الردود
    584
    ايه دا مبروووووووووووووووك الجزء التالت عقبال المليون

الردود
    2,869
    واللة يا جميل هو المفروض تنتظرى حتى تزول ا لصبغة عشان مش تتضرى شعرك
    ولكن لو محتاجة التمليس ضرورى يبقى ضعى على شعرك كريم من ماركة كاريستاس بعد التمليس
    وقبلة ضعى كريم من ويلا او لوريال بروفيشنال لحمايتة

الردود
    2,869
    بصى يا قمرهى كلارنس تحفة طبعا وفى حاجات اغلى واحلى برضة هاقولك عليها واولاى كويس بس دول افضل بكتيييييير طبعا
    اول حاجة مثلا دة سيرم رئع لشد لوجة تضعية صباحا ومساء\\\\\\من كلارنس\\\\

TOTAL DOUBLE SERUMمصل لشد البشرةمستحضر تجميلي مركز يمنحك بشرة متألقة أكثر شباباً.

ودة كريم للوجة والتجاعيد بالبشرة من غيرلان\\\\\\\\

SUCCESS DAY, SMOOTHING ANTI-WRINKLE CAREكريم حماية ثمين ومبتكر وشديد النعومة. تحسن تركيبته المميزة المنطقة بين البشرة والأدمة كما لو أنها تشد البشرة من الداخل وتزيل الخطوط الدقيقة والتجاعيد لتبدو بشرة أكثر شباباً.

ودة سيرم مخصوص للعين من غيرلان\\\\\
    EYESERUMAnti-wrinkle eye-contour fluidيقوم هذا المصل الذي يمتاز بخصائص مقاومة للتجاعيد ولعلامات التقدم بالعمر بتنعيم البشرة وترطيبها ليمنح عينيك تألقاً وشباباً يدوم طويلاً.

ودة ايضا كريم لتجاعيد العين من ايستى لودر\\\\\

RE-NUTRIV FIRMING EYE CREMEعناية ترطيبية فائقة للبشرة الرقيقة حول العينعناية فائقة بمنطقة العين الرقيقة والحساسة. يزيل الخطوط الدقيقة والتجاعيد بلطف وفعالية.

ودة كريم لشد منطقة العين والتجاعيد من كلارنس ليلا\\\\EXTRA FIRMING EYE CONTOUR CREAMمظهر أكثر إشراقاً لعينين أكثر شباباًالعناية الليلية الأكثر فعالية للتخفيف من الخطوط والتجاعيد المرئية.

الردود
    90
    اهلا بيكى يا قمر على موضوعاتك الجميلة بس يا ريت تردى على اسالتى بسرعة كنت عاوزة اسالك على اسم كريم للشعر الجاف وياريت يكون موجود فى مصر اسم كريم او كريمين يكون بينعم الشعر ويكون ثمنة مش غالى ويكون كويس وكنت عاوزة اسال على كريم اساس وبودرة تكون كويسة تفتح بشرتى وتكون ممتازة واسمائهم وماركاتهم ويكون اسعارهم كويسة وانا عندى 27 سنة وبشرتى مختلطة وكنت عاوزة اسال على شامبو للقشر وانا شعرى جاف جدا وكنت عاوزة اسال ممكن اضع الكريم واستعمل المكواة بعديها ولا خطا على الشعر معلش انا تعبتك بس انا من محافظة الفيوم وياريت تكون الكريمات تكون موجودة هنا وهل الكريمات والبودرة موجودة فين متشكرة ليكى جدا

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء التاسع)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 192
    اخر موضوع: 12-10-2008, 12:12 AM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السابع)
    الردود: 330
    اخر موضوع: 15-07-2008, 11:30 PM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)
    الردود: 291
    اخر موضوع: 18-06-2008, 08:52 AM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الرابع)000000
    الردود: 258
    اخر موضوع: 20-05-2008, 02:08 PM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء التانى)00
    الردود: 277
    اخر موضوع: 06-04-2008, 01:43 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ