انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 30 1234511 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 292

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869

camera اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)

انا فتحت الجزء السادس دة عشان عيونكم يا قمراااااات

انا بشتغل فى محل وجوة facesطبعا اشهر من نار على العلم وعندى خبرة بكل الماركات سواء للشعر او للبشرة من مكياج لتنظيف لكل حاجة وانا قاعدة مستنية استفساراتكم واسئلتكم فى المكياج والبشرة وبالصور للمنتجات

وياريت يا بنوتات تتطلعو على الجزء الاول والتانى والتالت والرابع والخامس من الموضوع

4-اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم(الجزء الرابع)

5- واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم0(الجزء الخامس)

عشان تستفادو ولعدم تكرار الاسئلة ايضا
    وياريت تقولوا حالة بشرتكوا وسنكوا ونوعها ونوع شعرك وحالتة لو بتسالى عن الشعر

اوككىىىىىىىى يا قمراااات

الردود
    81
    ازيك ياتوتى فينك غايبة بقالك يومين يارب يكون خير يا جميل

عاوزة اسالك على احسن سكريب للجسم من اورفليم وكريم عين بردو من اورفليم

وانا بشرتى مختلطة لو فاكرنى لسة

وهجيب مجموعة اوبتمال بالنس الخضرا اجيبها كلها ولا تحبى اغير فى حاجاة منها واجيبها من منتج اخر

وشكرا ياقمر
    آخر مرة عدل بواسطة منيرةة : 03-06-2008 في 03:05 PM

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة منيرةة عرض الرد
    ازيك ياتوتى فينك غايبة بقالك يومين يارب يكون خير يا جميل

عاوزة اسالك على احسن سكريب للجسم من اورفليم وكريم عين بردو من اورفليم

وانا بشرتى مختلطة لو فاكرنى لسة

وهجيب مجموعة اوبتمال بالنس الخضرا اجيبها كلها ولا تحبى اغير فى حاجاة منها واجيبها من منتج اخر

وشكرا ياقمر
    هاتيها ياقمر مجموعة اوبتمالس كلها حلوة
    والاسكرب للجسم هاتية من مجموعة سويدش سبا او كريم سكرب من مجموعة سيلك ستن رادينس حلو جدا وعموما المجموعة دى كلها ممتازة للبشرة وانا صراحة بستعملها من يوم مانزلت بالشركة
    وكريم العين للعنية هاتية افضل من نيفيا فيزاج انرجى او اكوا حلو جدا للعناية بمنطقة العين ولكن ليس فعال للهالات
    فهو ترطيب وحماية اكثر فهمتى حبيبى
    ومرسى لسوالك عليا وطبعا فكراكى ياقمر

الردود
    81
    تعقيب كتبت بواسطة toty_lovey عرض الرد
    هاتيها ياقمر مجموعة اوبتمالس كلها حلوة
    والاسكرب للجسم هاتية من مجموعة سويدش سبا او كريم سكرب من مجموعة سيلك ستن رادينس حلو جدا وعموما المجموعة دى كلها ممتازة للبشرة وانا صراحة بستعملها من يوم مانزلت بالشركة
    وكريم العين للعنية هاتية افضل من نيفيا فيزاج انرجى او اكوا حلو جدا للعناية بمنطقة العين ولكن ليس فعال للهالات
    فهو ترطيب وحماية اكثر فهمتى حبيبى
    ومرسى لسوالك عليا وطبعا فكراكى ياقمر

جزاكى الله كل خير توتى ياقمر

الردود
    3,356
    توتي انا عندي ماسك من كلينك مش عاترفه بالضبط استعمله ازاي عشان يدي نتيجه
    اسمه 15 دقيقه فيشال
    اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيلة من حيث لانراهم
    اللهم أيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك - وباعــد
    بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك

الردود
    16
    كتبت بواسطة toty_lovey
    بصى ياقمرعندما تكون الهالات السوداء شديدة حول العينين ااختاري كونسيلر يميل إلى الوردي الباهت وثبتيه ببودرة صفراءعشان الكونسيلر يكون طبيعيا ومنسجما تماما مع لون البشرةو اختاري لونة قريبا من لون بشرتك أو افتح منها درجة. و ضعيه قبل وضع المكياج
    وهاتى دة من ريفلون Revlon ColorStay Under Eye Concealer
    يخفي الهالات السوداء حول العين ويحمي أيضا من الشمس حيث يبلغ عنصر الحماية فيه 15 SPF.

معلش يا توتى بس انا رحت faces وقالولى ان الكونسيلر دا ناقص من الشركة بقالوا فترة..و حتى جربت كونسيلر بوبا ماجيك لقيتو خفيف و مش مغطى كويس لانى زى ما قولتلك الهالات عندى غامقة..معلش ممكن تقوليلى على نوع تانى؟؟؟
    كمان حاولت اجيب لوس باودر ما عرفتش اجيب انهى ماركة انا باستخدم كريم اساس بورجوا اجيب اللوس باودر بورجوا بردو؟؟وهل اللى مائلة للاصفر تمشى معايا لانى سمرا فاتح....
    واسفة للازعاج و الاسئلة الكتير

الردود
    1,943
    اهلا يا توتى فينك من زماان بجد وحشتنى مواضيعك

بصى ياجميل عايزة اعرف اسعار جلوسات rimmel كام ؟؟؟؟؟

وعايزة اعرف كونسيلير بورجوا بكام وياترى ده احسن حاجة ولا فى افضل ؟؟؟

وعايزة اعرف انواع روج كويسة بس مش غالية اوى ؟؟؟؟؟

وبلاشر بتاع rimmel حلو اوى بس لقيتهم العلبة صغرت بقى صغير اوى هههههههه

الردود
    124
    ابغى اسالك ايهم افضل البخاخ او الكريم لتثبيت المكياج وياليت تعطين اسم من ماركة حلوة ورخيصة وكيفيه الاستخدام. بالنسبه لمكياجديور روووووووووووووووووعة اول مرة احط مكياج يصير ناعم ويلمع ولايقشر اللله يجزاك اخير امس من الفرحة جلست ارقص رقص شرقي مع اني مااعرف. اما مكياج بينيفت اللي قولتلك عليه على شكل ستيك اول ماحطيته على بشرتي قشرت ولايتوزع بسهوله اتوقع لانه كيريم مائل للبودر لانه اي شي فيه بادر يقشر بشرتي على طول. يعني ياحلوة ابي ستيك فاونديشن يكون زي مواصفات مكياج ديور يلمع وناعم لان ديور خفيف مايصلح لسهرات . هل ممكن اخلط الوردي مع البيج واحطه على بشرتي لاني اشوف ناس كثير يخلطون كريمات الاساس يعني مايضر او تتتفاعل المواد مع بعضها حتى بالتلفيزيون الخبراء يخلطون الاساسات.هل العمر يؤثر على الوج يعني لما كنت بالمراهقة ماكان عندي مسامات بالانف ولا بالخدود الان عندي مسامات بالوجه ايش السبب؟ من الكريمات والا من الشمع والفتله؟

الردود
    345
    [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/mayyada/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-1.jpg[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/mayyada/LOCALS%7E1/Temp/moz-screenshot-2.jpg[/IMG]ازيك يا توتى وحشتينا اوى

انا كنت بعتت لك سؤال فى الجزء الخامس وللاسف مش عارفة انقل الصور تانى ممكن تشوفيه وتردى عليا http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=448428&page=22

الردود
    345
    ازيك يا توتى وحشتينا اوى

انا كنت بعتت لك سؤال فى الجزء الخامس وللاسف مش عارفة انقل الصور تانى ممكن تشوفيه وتردى عليا http://www.lakii.com/vb/showthread.php?t=448428&page=22

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء العاشر)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 241
    اخر موضوع: 22-04-2009, 08:00 PM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء التاسع)
    الردود: 192
    اخر موضوع: 12-10-2008, 12:12 AM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء الثامن)
    الردود: 229
    اخر موضوع: 22-08-2008, 03:17 AM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السابع)
    الردود: 330
    اخر موضوع: 15-07-2008, 11:30 PM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء الخامس)
    الردود: 225
    اخر موضوع: 02-06-2008, 08:43 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ