انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 23 1234511 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 226

الموضوع: اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء الخامس)

فى قلب احمد حبيبى وزوجى وعمرى وحياتى كلها
    الردود
    2,869

camera اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء الخامس)

انا فتحت الجزء الخامس دة عشان عيونكم يا قمراااااات

انا بشتغل فى محل وجوة facesطبعا اشهر من نار على العلم وعندى خبرة بكل الماركات سواء للشعر او للبشرة من مكياج لتنظيف لكل حاجة وكل حاجة اصلى وفى الغالى وفى المتوسط وانا قاعدة مستنية استفساراتكم واسئلتكم وعلى فكرة انا مش بزهق من الاسئلة بالعكس دى هواية عندى انى ارد على اسئلتكم فى المكياج والبشرة وبالصور للمنتجات
    وياريت يا بنوتات تتطلعو على الجزء الاول والتانى والتالت والرابع من الموضوع

1-اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم000000000000000000( 1245 ... اخر صفحة)

2-اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء التانى)00 ( 12345 ... اخر صفحة)

-اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الثالث)000000 ( 1 2 3 4 5 ... اخر صفحة)
    اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر تتفضل ومش هاتندم0000000(الجزء الرابع)000000 ( 1 2 3 4 5 ... اخر صفحة)

عشان تستفادو ولعدم تكرار الاسئلة ايضا
    وياريت تقولوا حالة بشرتكوا وسنكوا ونوعها ونوع شعرك وحالتة لو بتسالى عن الشعر

اوككىىىىىىىى يا قمراااات

Lojain's صورة
    Lojain غير متواجد كبار الشخصيات "نبض وعطاء" "مجموعة العطاء في ركن الجمال والأناقة"
    الردود
    19,712
    جزاك الله خيرا يا توتي على حب افادتك للجميع

و يسعدني اكون اول وحدة في الطابور

حبيبتي اكيد لك خبرة اكبر مني بكريمات التجميل لانه خبرتي ضعيفة شوي فيها كوني احب الطبيعي اكثر

لمهم ا نا داخلة على زواج و فرحي ما بقاله الا شهرين الا يوم واحد.... اكيد عرفتي الميعاد خلاص انتي مدعوة

انا عاوزة اسم كريم معطر للجسم و بنفس الوقت يكون لامع يعني به لمعة قاااااااتلة و ريحة تجنن اكيد فهمتي قصدي

يلا مستنية ردك يا جميل

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة Lojain عرض الرد
    جزاك الله خيرا يا توتي على حب افادتك للجميع

و يسعدني اكون اول وحدة في الطابور

حبيبتي اكيد لك خبرة اكبر مني بكريمات التجميل لانه خبرتي ضعيفة شوي فيها كوني احب الطبيعي اكثر

لمهم ا نا داخلة على زواج و فرحي ما بقاله الا شهرين الا يوم واحد.... اكيد عرفتي الميعاد خلاص انتي مدعوة

انا عاوزة اسم كريم معطر للجسم و بنفس الوقت يكون لامع يعني به لمعة قاااااااتلة و ريحة تجنن اكيد فهمتي قصدي

يلا مستنية ردك يا جميل
    بس كدة
    دة انتى واللة من غير مجاملة شرفتينى بسؤالك يا قمر
    بصى فى لكل برفان كريم معطر لة وافضل الكريمات ميس ديور ولاكوستا فهى معطرة جدا ورائحتها ثابتة
    ودةطقم جادور من كرستيان ديور تحفففففففة شوية علية
    العطر والكريم

وممكن تستعملى لوشن بدل الكريم او معاة عادى بيكون ساعات خفيف ومعطر اكتر منة زى دة من عطر انتويشن من استي لودر وعلى فكرة المجموعة دى كلها روعة من العطر واللوشن والكريم والبودرة وجديدها رغوة استحمام

ودى البودرة المعطرة والملمعه من جادور بس حلوة جدا واللة

وفى الكريم المعطر دة من عطر انتويشن من استي لودر من ضمن المجموعة بس اللوشن افضل ودة جمييييييل برضة

وفىبرايفت كولكشن من استي لودر
    العطر واللوشن وفيه منه بودرة لماعة هىقديييمة بس روووعة

اييييييييية ياقمر تمام كدة انا اعتبر قولتلك على افضل المنتجات صراحة والمجربة من الزباين وفى الاولى مجربة اللوشن والبودرة بتاعتها شخصيا
    دة انتى تامرى بس وانا تحت امرك
    والف الف مبرووووك ياجميلة المنتدى

الردود
    14
    السلام عليكم اذا ممكن سؤال هل هذه الماركه جيده وموثوقه لانه لدي صيدليه واريد ابيع للزبائن منتج موثوق اسم الماركه هي kanzahالف شكر

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة ريم سعد عرض الرد
    السلام عليكم اذا ممكن سؤال هل هذه الماركه جيده وموثوقه لانه لدي صيدليه واريد ابيع للزبائن منتج موثوق اسم الماركه هي kanzahالف شكر
    واللة حبيبى انا اول مرة اسمع بها
    اعذرينى

الردود
    1
    هاى توتى شكرا كتير ليكى أنا استفدت كتير من موضوعاتك وكنت عايزة أسألك على مكياج أوريفليم ايه رأيك فيه أنا بشرتى بيضاء وكنت عايزاكى تختارى معايا مكياج من أوريفليم يخلى شكلى طبيعى عشان أنا بحب منتجاتهم .. بس أنا عندى مشكلة انى دايما لما بحط كريم أساس وبودر بيطلع غامق عليا

الردود
    3,356
    ازيك توتي يارب تكوني بخير
    عاوزة اسالك عن بشرتي ناعمه لكن شكلها من قريب مش ناعم زي مايكون في رمل ابيض صغير تحت الجلد
    انا قلت دي دهون تحت الجلد بدات اخد بالي من التنظيف والتونر والترطيب لكن مش شايفه نتيجه
    ايه الحل والنتيجه تبان بعد اد ايه وموجود منها تحت العين عند الهالات السودا (سودا ومنئطه ههههه)
    وشكرا لك
    اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيلة من حيث لانراهم
    اللهم أيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك - وباعــد
    بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة lolo__lolo عرض الرد
    هاى توتى شكرا كتير ليكى أنا استفدت كتير من موضوعاتك وكنت عايزة أسألك على مكياج أوريفليم ايه رأيك فيه أنا بشرتى بيضاء وكنت عايزاكى تختارى معايا مكياج من أوريفليم يخلى شكلى طبيعى عشان أنا بحب منتجاتهم .. بس أنا عندى مشكلة انى دايما لما بحط كريم أساس وبودر بيطلع غامق عليا
    بصى حبيبتى هى طبعا افضل مجموعة مكياج فى اورفلم جيوردانى الى حد ما ومشكلة الغمقان عندك انتى اكيد مش بتختارى الدرجة المناسبة للون بشرتك فحاولى تجربيها على البشرة مش ايدك وفى الضوء وعلى مااعتقد انة ممكن تيدلى فى اورفلم فعادى جربى
    فهاتى كريم الاساس منها دة او التانى حلو برضة التانى اكتر من دة بس صورتة مش عارفة الاقيها واكيد عارفاة طبعا

واللوس باودرمن جيوردانى والكومباكت بودر منها ايضا او البريس بودر المضغوطة
    والماسكرا جيوردانى كويسة جدا جدا وكرات اللؤلؤ للخدود منها تحفة اصلا
    والجلوس الملمع منها او الروج منها
    والشادو والكريم المضىء من جيوردانى حلوين جدا ويدوم لفترة طويلة (جربتهم)
    يعنى جيوردانى افضل حاجة وانا قولتلك على الاساسيات منها ياقمر

الردود
    2,869
    تعقيب كتبت بواسطة amurra عرض الرد
    ازيك توتي يارب تكوني بخير
    عاوزة اسالك عن بشرتي ناعمه لكن شكلها من قريب مش ناعم زي مايكون في رمل ابيض صغير تحت الجلد
    انا قلت دي دهون تحت الجلد بدات اخد بالي من التنظيف والتونر والترطيب لكن مش شايفه نتيجه
    ايه الحل والنتيجه تبان بعد اد ايه وموجود منها تحت العين عند الهالات السودا (سودا ومنئطه ههههه)
    وشكرا لك
    واللة انا مش عارفة اية اللى عندك دة بالظبط وانا مش عارفة نوع بشرتك اية اصلا
    والمنتجات اللى بتستعمليها اية للبشرة
    وبكام ولنوع اية للبشرة
    فحاولى توضحى اكتر لانى مش عارفة صراحة اية الرمل دة ممكن تكون شوائب تحت جلدك يبقى انتى اكيد مش بتعملى سكراب اسبوعيا للبشرة
    فجاوبينى عشان اقدر شوية اعرف
    اوكى حبيبتى

الردود
    3,356
    انت عارفه الرؤس البيضا اهي علي صغير بس تحت الجلد عموما اغلب حاجتي من نتروجينا وانا بشرتي مركبه وعمري 31
    هجيبلك اسامي المنتجات بكره زي دلوئتي يكونوا العيال نامواصل حبه في الحمام وحبه فوق الدولاب مخبياهم من ابني
    مشكلتي اني اهملت نفسي واختصر اهتمامي بنفسي الي غسل الوجه فقط
    شكرا يا توتي
    اللهم انك سلطت علينا عدوا عليما بعيوبنا - يرانا هو وقبيلة من حيث لانراهم
    اللهم أيسه منا كما آيستـه من رحمتك وقنطه منا كما قنطـته من عـفوك - وباعــد
    بيننا وبينه كما باعـدت بينه وبين رحمتك وجنتك

مواضيع مشابهه

1. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء العاشر)
    بواسطة toty_lovey في العناية بالجسم والبشرة والمكياج والعطورات
    الردود: 241
    اخر موضوع: 22-04-2009, 08:00 PM
  2. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء التاسع)
    الردود: 192
    اخر موضوع: 12-10-2008, 12:12 AM
  3. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000 (الجزء الثامن)
    الردود: 229
    اخر موضوع: 22-08-2008, 03:17 AM
  4. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السابع)
    الردود: 330
    اخر موضوع: 15-07-2008, 11:30 PM
  5. اى واحدة عايزة تسال عن ماركة مكياج او شعر بالصور تتفضل ومش هاتندم000000(الجزء السادس)
    الردود: 291
    اخر موضوع: 18-06-2008, 08:52 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ