انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 10 من 10

الموضوع: ايهما افضل ارجوكم اجيبوني

الردود
    440

Question ايهما افضل ارجوكم اجيبوني

السلام عليكم

انا عايزة اعرف ايهما افضل مكواة الشعر السيراميك ام مكواة الشعر ذات الفرشة الدوارة التي تعمل بالبخار كالسشوار يعني ايهما اسرع واسهل وافضل في النتيجة ارجوكوم افيدوني وكمان ياريت تقولوا لي الاسعار المركات الكويسة منهم في مصر هستنى الردود

الردود
    440
    غريبة يا بنات 12 قراءة ولا حد عندوا اجابة والله حيرتوني معاكم

الردود
    10,397
    التدوينات
    2
    لو استخدمتي مكواة السرميك ماتتستغني عن الاستشوار العادي

الاسعار كل ماركة وشركه لها سعر
    أستغفر الله و سبحان الله و الحمدلله و لا إله إلا الله و الله أكبر
    اللهم اشرح صدري ويسر أمري واغفر ذنبي
    ياحي ياقيوم برحمتك أستغيث اصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين
    اللهم أتنا في الدنيا حسنة وفي الأخرة حسنة وقنا عذاب النار
    سيد الأستغفار : اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك و وعدك ماستطعت اعوذ بك من شر ماصنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي فاغفرلي فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت

الردود
    440
    تعقيب كتبت بواسطة ورده في البستان عرض الرد
    لو استخدمتي مكواة السرميك ماتتستغني عن الاستشوار العادي

الاسعار كل ماركة وشركه لها سعر
    الف شكر انك رديتي عليا والف على الروابط التحفة جراك الله الف خير بس انا اعرف ان ممكن نستخدم مكواة السيراميك لوحدها يعني بيقولوا انها بديل للسشوار بس انا خايفة تضر بشعري خصوصا انا شعري لسة في مرحلة نمو هو انت اة رايك

الردود
    359
    حبيبتى انا معرفش اللي بالفرشاة الدوارة دى بس انا خدت من سنتين مكواة السيراميك تشي chi من مصر وهى الافضل علي الاطلاق ولحد دلؤتى مشفتش منها اى ضرر الحمد لله مع انى بستعملها كتير حتى لبنتى يمكن مرتين في الاسبوع مجننانى بيها المهم لو هتاخدى خدى تشي وبس نصيحة منى ليكى ولما جيت السعودية لقيت مكوة اسمها ghd كمان روعة كنت بدور عليها وانا في مصر بس قالو مش بتتباع غير في صالونات امريكا ولقيتها بالسعودية وخدتها لاختى بالمدينة وبتقول روعة

الردود
    440
    تعقيب كتبت بواسطة الطامعة في رحمة عرض الرد
    حبيبتى انا معرفش اللي بالفرشاة الدوارة دى بس انا خدت من سنتين مكواة السيراميك تشي chi من مصر وهى الافضل علي الاطلاق ولحد دلؤتى مشفتش منها اى ضرر الحمد لله مع انى بستعملها كتير حتى لبنتى يمكن مرتين في الاسبوع مجننانى بيها المهم لو هتاخدى خدى تشي وبس نصيحة منى ليكى ولما جيت السعودية لقيت مكوة اسمها ghd كمان روعة كنت بدور عليها وانا في مصر بس قالو مش بتتباع غير في صالونات امريكا ولقيتها بالسعودية وخدتها لاختى بالمدينة وبتقول روعة
    الف شكر على الرد طمنتيني بس انت كنت حبتيها بكام عشاناعرف سعر الاصلي والتقليد

الردود
    359
    حبيبتى سعرها 750 او 755 بس خدتها بي 700 يعنى لو كلمتية سواء خدتيها من الصيدلية او كوافير كلمية هيدهالك كدا دة بالنسبة لمكواة chi تشي ودة النوع اللي بيستعمل علي الشعر الناشف لانو في نوع بيستخدم للشعر المبلول والناشف اغلي بس منصحكيش بيها واى سؤال تانى اتفضلي حبيبتى

الردود
    440
    تعقيب كتبت بواسطة الطامعة في رحمة عرض الرد
    حبيبتى سعرها 750 او 755 بس خدتها بي 700 يعنى لو كلمتية سواء خدتيها من الصيدلية او كوافير كلمية هيدهالك كدا دة بالنسبة لمكواة chi تشي ودة النوع اللي بيستعمل علي الشعر الناشف لانو في نوع بيستخدم للشعر المبلول والناشف اغلي بس منصحكيش بيها واى سؤال تانى اتفضلي حبيبتى
    الف الف شكر على الاهتمام افدتيني بتجاربك ا

الردود
    10,397
    التدوينات
    2
    تعقيب كتبت بواسطة اجمل قطقوطة عرض الرد
    الف شكر انك رديتي عليا والف على الروابط التحفة جراك الله الف خير بس انا اعرف ان ممكن نستخدم مكواة السيراميك لوحدها يعني بيقولوا انها بديل للسشوار بس انا خايفة تضر بشعري خصوصا انا شعري لسة في مرحلة نمو هو انت اة رايك
    ولك بالمثل العفو حبيبتي

بصراحه بالضبط مااعرف

لكن جربي لو احد تعرفيه عنده وتموني عليه جربي اللي عنده وفيه محلات يخليك تجربي

وبإذن الله
    الاستشوار مايضر مع العنايه بالشعر الصحيحه وعموما لو الشعر صحي ماتضرر إن شاء الله بس التعبان كل شي يأثر فيه
    أستغفر الله و سبحان الله و الحمدلله و لا إله إلا الله و الله أكبر
    اللهم اشرح صدري ويسر أمري واغفر ذنبي
    ياحي ياقيوم برحمتك أستغيث اصلح لي شأني كله ولا تكلني إلى نفسي طرفة عين
    اللهم أتنا في الدنيا حسنة وفي الأخرة حسنة وقنا عذاب النار
    سيد الأستغفار : اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت خلقتني وأنا عبدك وأنا على عهدك و وعدك ماستطعت اعوذ بك من شر ماصنعت أبوء لك بنعمتك علي وأبوء بذنبي فاغفرلي فإنه لايغفر الذنوب إلا أنت

الردود
    440
    تعقيب كتبت بواسطة ورده في البستان عرض الرد
    ولك بالمثل العفو حبيبتي

بصراحه بالضبط مااعرف

لكن جربي لو احد تعرفيه عنده وتموني عليه جربي اللي عنده وفيه محلات يخليك تجربي

وبإذن الله
    الاستشوار مايضر مع العنايه بالشعر الصحيحه وعموما لو الشعر صحي ماتضرر إن شاء الله بس التعبان كل شي يأثر فيه
    الف شكر على التجاوب انا شريت واحدة يا وردة بس للاسف مش من المركات المعروفة اصل انا ضورت على براون و تشي بس مالقيتش وفي اكبر محلات المهم انا عملت بيها من غير سشوار بس حطيت سيسروم قبلهااخدت وقت كبير لكن النتيجة حلوة يا رب تفضل كدة على طول

مواضيع مشابهه

1. الخبراء العرب اجيبوني ارجوكم
    بواسطة الفراشة الليبية في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 1
    اخر موضوع: 08-04-2009, 07:41 PM
  2. ارجوكم اجيبوني
    بواسطة تباشير الصباح1 في الأمومة والطفولة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 17-01-2008, 04:34 PM
  3. ارجوكم يا بنات اجيبوني مستعجل
    بواسطة mohana في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 21
    اخر موضوع: 02-04-2007, 02:46 PM
  4. للعارفات بالتفسير ارجوكم اجيبوني
    بواسطة نواير في روضة السعداء
    الردود: 0
    اخر موضوع: 07-12-2003, 08:31 PM
  5. ارجوكم ردوا علي بسرعة ايهما افضل لإزالة الشعر بروان ام امجوي
    بواسطة لين الشرق في جمالكِ سيدتي وأناقتك حواء
    الردود: 8
    اخر موضوع: 06-01-2003, 04:43 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ