السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اولا مش عايزة اقولكوا اد ايه انا زعلانة منكوا مفيش اى تفاعل والحماس اختفى نهائى
ثانيا يارب مدربتنا ترجعلنا بالف سلامة لانها وحشتنا جدا ونفسنا تكمل تدريبها لينا لانها اكيد افضل 100000000000000 مرة منى ونفسى كنت استفيد من علمها وخبرتها ..
ثالثا انا متأسفة يابنات بعتذر لكم عن تاخير الدرس الاخير بس انا عندى مشكله فى الداون لود وسرعه النت فمش عارفه اظبط شوية حجات فى شروط الدرس محتاجه اكد بعض المعلومات من مصادر معينه بس هنوه سريعا عن الدرس بتاعنا عشان نعمل عليه استفتاء
الدرس الاخير بتاعنا هيكون عبارة عن تتويج للكورس يعنى بمعنى اصح فاشن شو خاص بكل متدربة فياريت يابنات يكون فى تفاعل عن كده
ولاحظوا يابنات انه اخر درس يعنى هترفعوا معاه كل تطبيقاتكم

شوفوا انا عايزة اعمل استفتاء عن ايه
عدد موديلات كل متدربة تمام ؟ حطيلى رقم ميقلوش عن 10 موديلات
الوقت اللى هتترفع فيه اعمالكوا وهسيب 3 ايام للاستفتاء لو سمحتوا يبنات يكون فى تفاعل لو محدش اتفاعل هحط شروط الدرس الاخير كلها بمافيها الوقت والموديلات اوك ؟؟
انا همدك بالنصايح والارشادات اللى هتساعدك طول مدة العمل واذا احتجتينى فى راى اوى حاجه تخص تصميمك هتبعتيلى ع الخاص التصميم بتاعك وهناقشك فيه وفى النهاية كل مصممة فيكوا هتعرض شغلها ولذلك انا مش هنزل اى تطبيقات ليا الا بعدكوا كلكوا ((عشان الامانه وميحصلش مشاكل فى التصميم وان كانت مجموعتى شه جاهزة الانه انا مش هنزل اى تطبيقات ليا غير بعد ما انهى الكورس بالنسبه ليكوا )) وبالتوفيق يارب
موعدنا بعد 3 ايام