انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 53 من 58 الأولىالأولى ... 343495051525354555657 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 521 الى 530 من 571

الموضوع: ساعدوني كيف اعرف يوم الاباضة

الردود
    1,065
    حبيبتى دانه ... الحمد لله ان ربنا ربط على قلبك والهمك الصبر ... كفاية فعلا ان الواحديحس ان ربنا معاه وبيحبه لأنه اذا احب عبد ابتلاه ...

ربنا يرزقكك من حيث لاتحتسبى ويربط على قلبك ويفرغ عليكى صبرا

الردود
    1,065
    تعقيب كتبت بواسطة نووودى عرض الرد
    السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حبيباتى عفاف و أوكسى

بجد بجد مش عارفه اقول ايه غير قدر الله وماشاء فعلا انا لله وانا اليه راجعون
    بأجل دخولى لانى فعلا مش عارفه اكتب شىء وربنا يعلم مدى حزنى لكن ربنا سبحانه أرحم بينا من انفسنا ومن امهاتنا ولا يمكن يختارلنا الا الخير وأكيد له حكمه كبيره فى تأخير طلبنا
    ربنا يخلف عليكم ويصبركم ويملا قلوبكم رضا ويقين وتفاؤل و أمل وسعاده وفرحه يارب ياااااااااارب

حبيبتى نوودى وحشاااااانى قوى ... انا كويسة الحمد لله وراضية بقضاء الله وقدره

الردود
    1,065
    حبيبتى نظرة احترام .... ربنا يكملك على خير وترجعى الاجنة وتفرحينا بحملك بعدها باسبوعين ان شاء الله

الردود
    1,831
    حبيباتي ياأحلى أخوات بالدنيا وحشتوني كثير كثير والله وأسفة أني أمس ماقدرت أرد عليكم وأشاركم بس والله لظروف خارجة عن أرادتي
    أن شاء الله راح أشوف ايش فاتني الحين بس عندي طلب صغير

حبياتي أمانة عليكم تدعولي الى أختي أن ربنا يسهل ولادتها من الصبح ولسة أدعواليها حبياتي

الردود
    244
    السلام عليكن حبيباتى انشالله تكونوا جميعا بالف خير انا الحمدلله على كل حال ولدت يوم 8 يونيو اللى فات والحمدلله البيبى مات بعد حوالى 6 ساعات كان نفسى اجيب لكم خبر حلو لكن الحمدلله ربنا ما بيجبش حاجة وحشة انا لله وانا اليه راجعون اللهم اجرنى فى مصيبتى واخلف لى خيرا منها

الردود
    246
    يارب ربنا يكرمكم كلكم

ياجماعة حد يطمني أنا حامل في ثلاث اسابيع بعد معاناه و جنبي اليمين بيوجعني من امبارح حد يقولي كدا ممكن يكون في حاجة غلط أو لا قدر الله حمل خارج الرحم ؟؟؟ يارب استر
    هل السونار المهبلي مضر في الشهر الأول و هل لازم أعيد التحليل الرقمي بعد يومين عشان أشوف النسبة زادت ولا لأ؟؟؟ بالذات إذا كان الحمل حصل صناعي مش طبيعي؟؟؟???????????????????????????
    آخر مرة عدل بواسطة mmm1982 : 22-06-2010 في 01:40 PM

الردود
    1,831
    تعقيب كتبت بواسطة sheryetesh عرض الرد
    السلام عليكن حبيباتى انشالله تكونوا جميعا بالف خير انا الحمدلله على كل حال ولدت يوم 8 يونيو اللى فات والحمدلله البيبى مات بعد حوالى 6 ساعات كان نفسى اجيب لكم خبر حلو لكن الحمدلله ربنا ما بيجبش حاجة وحشة انا لله وانا اليه راجعون اللهم اجرنى فى مصيبتى واخلف لى خيرا منها

حبيتي مش عارفة أيش أقول لك غير الله يربط على قلبك ويعوضك بالخلف الصالح يارب قدر الله وماشاء فعل
    بصراحة صدمني الخبر لكن مانقدر نقول الا الحمد لله الذي لايحمد على مكروه سواءه أنا لله وأنا اليه راجعون أحتسبي الاجر حبيتي عند الله ويارب يكون لك طير وشفيع في جنة الخلد يارب
    حبيتي ايش صار لك ولادة مبكرة والا أيش ؟؟؟؟

الردود
    1,687
    تعقيب كتبت بواسطة sheryetesh عرض الرد

شيرين حبيبتى قدر الله ومشاء فعل ان شاء الله يكون شفيع ليكى يوم القيامة

والله كنتى على بالى من يوميين وعلى طووول القيكى اوف لاين على الماسنجر ربنا يعوض صبرك خيير ان شاء الله

الردود
    1,831
    تعقيب كتبت بواسطة mmm1982 عرض الرد
    يارب ربنا يكرمكم كلكم

ياجماعة حد يطمني أنا حامل في ثلاث اسابيع بعد معاناه و جنبي اليمين بيوجعني من امبارح حد يقولي كدا ممكن يكون في حاجة غلط أو لا قدر الله حمل خارج الرحم ؟؟؟ يارب استر
    هل السونار المهبلي مضر في الشهر الأول و هل لازم أعيد التحليل الرقمي بعد يومين عشان أشوف النسبة زادت ولا لأ؟؟؟ بالذات إذا كان الحمل حصل صناعي مش طبيعي؟؟؟???????????????????????????

حبيتي ربي يتمم لك على خير يارب ويثبت حملك ياكريم
    أنا الي بعرفة أن ألم جناب عادي في بداية الشهور وبالذات الصناعي لانه يكون من أثر المنشطات الخوف لما يكون الوجع بالظهر لكن زيادة تأكيد روح للدكتورة أو كلميها أفضل

وبالنسبة للسونار المهبلي ماله مضار على الحامل أبا وبالعكس في بداية الحمل يكون أفضل من الي على بطن لان الجنين حجمه مثل حبة الرز وأفضل لسماع النبض
    والحمد أذا ماعندك نزيف ولاشي لاتخافي ووكلي على الله واستودعي جنينك رب العالمين وزياده للتأكيد روح الدكتورة أفضل

الردود
    1,687
    صباح الخيير على احلى اخوات فى الدنيا ربنا يرزقنا جميعا الحمل الطبيعى السليم المعافى بإذن الله

مواضيع مشابهه

1. ساعدوني ما اعرف اعبر
    بواسطة *عابرة سبيل* في الحفلات والهدايا
    الردود: 3
    اخر موضوع: 18-01-2010, 01:18 PM
  2. ساعدوني في أيام الاباضة والله تعبت
    بواسطة nardeen1984 في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 10
    اخر موضوع: 16-04-2009, 02:08 PM
  3. اخواتي العزيزات ساعدوني في معرفة يوم الاباضة عن طريق المحرار
    بواسطة لوعة الغربة في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 6
    اخر موضوع: 04-03-2007, 12:59 PM
  4. يوم الاباضة ما أعرف متى ساعدوني الله يساعدكم ويسعدكم
    بواسطة أم سلومي في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 17
    اخر موضوع: 27-11-2006, 01:20 PM
  5. ما اعرف للحفلات ساعدوني
    بواسطة اموووره في الحفلات والهدايا
    الردود: 14
    اخر موضوع: 13-10-2006, 02:44 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ