انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 10 من 52 الأولىالأولى ... 6789101112131420 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 91 الى 100 من 516

الموضوع: ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات

الردود
    2,783

butterfly

تعقيب كتبت بواسطة الام الحالمة عرض الرد
    ربنا يسهلك انا عندي الك نصيحة قومي بمراسلة دكتوري هو بيعمل استشارات طبية مجانية على موقعه وموقعه هو www.layyous.com
    ابعتليه المشكلة وهو ان شاء الله يجاوبك بظرف كم يوم انا اول ما اتعرفت عليه كان عن طريق النت وراسلته وطلب فحوصات عملتها قبل ما اروح عنده
    انامعرفتش ابعت سوألى بس لو ممكن ترسليه وتسأليه عن سبب البويضه بتكون فاضيه ليه ؟ هاكون شاكرالك جدا
    آخر مرة عدل بواسطة شايان : 29-03-2010 في 10:31 AM

الردود
    2,783

butterfly

عارفين يابنات احنا من الصابرات وربنا بيحبنا بجد لأن ربنا اذا أحب أحد ابتلاه حتى يسمع صوته ويغفر ذنبه ليطهره واحنا عددنا كبير فيه ال ربنا يسرلها أمرها وفيه ال لسه محصلش نصيب ليها وسبحان الله ان كل حاله فينا مختلفه عن التانيه وسبحان الله على اقد التطور العلمى ال وصل اليه الطب على قد ان الطب بيعجز عن حل مشاكل كتير جدا والامل بيكون فى الله عشان كده فعلا الواحده مننا لازم تتوكل على الله وتعتمد وتتوكل عليه فى كل أمورها وبأمره يجزينا خير معلش انا طولت عليه بس انا بقول الكلام ليا وليكوا محنا كلنا واحد وبنعانى من حاجه واحده مع اختلاف الاسباب

الردود
    2,783

butterfly

يمنى اخبارك ايه طمنينى عليكى معلش ال فتره ال فاتت مكنتش ببقى موجوده كتير ربنا يطمنا عليكى بالخير ان شاء الله

الردود
    191
    تعقيب كتبت بواسطة اشىشى عرض الرد
    انامعرفتش ابعت سوألى بس لو ممكن ترسليه وتسأليه عن سبب البويضه بتكون فاضيه ليه ؟ هاكون شاكرالك جدا

حبيبتي لازم انتي انا بحكيلك ليش لانو هما عندهم نموذج للاستشارة بتعبيه نموذج فيه اسالة كتيرة ده بيخليكي تعرفي جواب تفصيلي احسن ما تسالي ليش البويضة فاضة ويقلك ممكن كذا وممكن كذا ...انا لما ارسلت النموذج بعتولي رد انو في فحوصات معينة لازم اعملها وفعلا عملتها ورحت عندهم وقتها كنت نازلة اجازة

واشي تاني انا عتدي تكيس وما عندي مشكلة بالسكر بالدم بس برضو فضلو يعطوني الكلوكوفاج

ربنا يكو ن معك وحاولي راسليهم ما راح تخسري شي وهو فعلا دكتور شاطر هو اكيد امر ربنا بس هو علاجه انا ما شفت احد بعتمدو ابدا ....تخيلي انا عملي عملية بالرحم وانا حامل حتى الاطباء هنا استغربو وحكو دي طريقة جديدة وما سمعنا فيها جربي وربنا معك

الردود
    2,783

butterfly

اوكسى اخبارك ايه بقالى كتير معرفتش عنك حاجه ايه يابنتى فينك طمنينى عليكى ربنا يرزقنا جميعا بالذريه الصالحه ان شاء الله

الردود
    2,783

butterfly

تعقيب كتبت بواسطة الام الحالمة عرض الرد

حبيبتي لازم انتي انا بحكيلك ليش لانو هما عندهم نموذج للاستشارة بتعبيه نموذج فيه اسالة كتيرة ده بيخليكي تعرفي جواب تفصيلي احسن ما تسالي ليش البويضة فاضة ويقلك ممكن كذا وممكن كذا ...انا لما ارسلت النموذج بعتولي رد انو في فحوصات معينة لازم اعملها وفعلا عملتها ورحت عندهم وقتها كنت نازلة اجازة

واشي تاني انا عتدي تكيس وما عندي مشكلة بالسكر بالدم بس برضو فضلو يعطوني الكلوكوفاج

ربنا يكو ن معك وحاولي راسليهم ما راح تخسري شي وهو فعلا دكتور شاطر هو اكيد امر ربنا بس هو علاجه انا ما شفت احد بعتمدو ابدا ....تخيلي انا عملي عملية بالرحم وانا حامل حتى الاطباء هنا استغربو وحكو دي طريقة جديدة وما سمعنا فيها جربي وربنا معك
    انا هاجرب تانى وان شاء الله اعرف ارسله وان عرفت هاقولك

الردود
    2,783

butterfly

انا دخلت موقع طبى اجنبى وكان كاتب شوية اسئله عشان تعرفى اذا كان هناك متلازمة تكيس المبيض وهى كالاتى
    هل انت كسبت 9 كيلو زياده عن وزنك المثالى؟
    هل تحملى الوزن ازائد حول مكان معين وليكن الوسط؟
    اكتسبت 4كيلو او اكثر بشكل غير متوقع؟
    هل تعانى من صعوبة فقدان الوزن؟
    هل لديك 8 او اقل من 8 دورات شهريه فى السنه؟
    هل تأخذى حبوب منع الحمل لنزول الدوره فى ميعادها؟
    هل تحاولى الحمل من دون نجاح؟
    هل لديك زيادة نمو الشعر على الشفه العليا أو الذقن أو فى منطقة البطن والصدر؟
    هل هناك شعر خفيف على رأسك؟
    هل لديك كتل كبيره من الجلد فى بعض الاحيان مثل الزبيب؟
    هل هناك تغير فى لون الجلد فى بعض المناطق؟
    هل لديك تجربه مع الاكتئاب أو القلق؟
    هل لديك تاريخ عائلى من مرض السكرى؟
    هل كان لديك فى اى وقت مضى خراجات على المبيض؟
    هل هناك اى شخص فى عائلتك لديه خراجات عل المبيض؟
    هل لديك تأرجح فى مستوى السكر؟
    ارجوا منكم الاجابه بينكم وبين نفسكم على هذه الاسئله واذا كانت مطابقه معظمها عليكو قولولى اتفقنا

الردود
    2,783

cook

انا اليوم قولت اخرج نفسى من جو الاكتئاب وقولت بقى اليومين ال مادخلتش فيهم المطبخ اعوضهم بانى اعمل حاجه حلوه يكون جوزى بيحبها لقيت ان محمود بيعشق البسبوسه فقلت ماشى اعمل بسبوسه واعمل كنافه بالكريمه عشان ماما بتحب الكنافه بالكريمه وكده اكون رضيت الطرفين قبل ما اروح بيتى ايه رايكوا فى الفكره دى بس طبعا انا مش هاكل منهم اولا عشان انا ابتديت فى رجيم وتانى حاجه لانى مبحبش الحلويات الشرقى تعالو كلو معانا

الردود
    2,783

happylove

فينكم يابنات انتو لسه نايمين ولا ايه فين سماح ويمنى واوكسى وزووى وقرة عين والام الحالمه ومامانونا وباقى البنات فينكم

الردود
    2,783

clean

انا لسه مخلصه منغشه مع مامتى عشان كانت عايزانى اعمل الغداء اليوم انا مرضتش فهى تستنى شويه عشان تشوفنى بكلم بجد ولا بهظر فلما اتأكدت انى بتكلم بجد قالتلى انتى اصلا خايبه ومبتعرفيش تطبخى ماخلاص ماهى اصله اتأكدت انى مش طبخه اليوم اصلى عملت الحلو تبقى هى ال تعمل الحادق صح ولا ايه اصلها بتدلع عليا عشان انا بنتها الوحيده واخواتى الاتنين مسافرين الكويت ومبيجوش ال فى شهر 7 لمدة شهر

مواضيع مشابهه

1. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    بواسطة ام سهيل في الحمل والولادة و الرضاعة
    الردود: 421
    اخر موضوع: 22-11-2010, 09:22 PM
  2. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 418
    اخر موضوع: 10-06-2010, 01:42 PM
  3. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 543
    اخر موضوع: 04-06-2010, 09:37 PM
  4. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 420
    اخر موضوع: 27-05-2010, 06:33 PM
  5. ملف لعمليات التلقيح الصناعى و الحقن المجهرى ...تجارب وخبرات
    الردود: 527
    اخر موضوع: 21-05-2010, 12:35 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ