انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 3 123 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 24

الموضوع: حاجة غريبــــــــــــــــة

الردود
    587

heart2 حاجة غريبــــــــــــــــة

أخواتى الحبيبات

أزيكم عاملين أية وحشتونىىىىىىىىىىىىىىىىى ،، عاوزة أخد رأيكم فى حاجه نا لما رحت للدكتور من 4 أيام قاللى انه شايف بويضه فى المبيض على وشك أنها تخرج؟؟؟ بيقول لو طلعت واتخصبت حيبقى حمل ولو متخصبتش حتيجى الدورة طيب ازاى وانا آخر دورة ليا كانت 1 مارس وكمان باخد كلوميد وكانت منتظمه بقالى 3 شهور وأنا حسيت انه حصل تبويض فى منتصف الشهر كنت متابعه بميزان الحرارة والأفرازات ،،،وكمان هو كشف بالسونار المهبلى هل السونار ده بيبين اذا كان فيه حمل ولا لأ وبعد قد أيه يبين أنا قريت انه بعد 4 أسابيع ممكن يبان لو فيه حمل ولو هو مفيش حمل الدورة مجتش ليه وليه البويضه دى لسه مخرجتش اللى تعرف حاجه تساعدنى أنا محتــــــــــــــــــــــارة الله يبارك فيكم يااااااااااااااااارب ويرزقنا جميعاً الذرية الصالحة اللهم آميييييييييييييييييين.

"رب ِ لا تذرنى فرداً وأنت خير الوارثين"
    الصور المرفقة الصور المرفقة   

الردود
    299
    هاى يا tm
    ازيك
    و اللة يا حبيبتى انا موش عارفة !!!!! انا اللى اعرفة انة مع الكلوميد المفروض ان البويضة بتخرج يوم 14 او بالكتير اوى يوم 20 بس انها تبقى موجودة لغاية المدة دى كلها دى حاجة محصلتليش قبل كدة بس ممكن تكون دى بويضة تانية يعنى الكلوميد حيخرج اكتر من واحدة
    بصراحة موش متأكدة يمكن كمان التأخير دة يكون من التكيس مثلا؟
    عموما انتى اعملى اللى عليكى و احرصى على الجماع اليومين دول و ربنا يسهل و ان شاء اللة حد من البنات يفيدك اكتر برضة يمكن الحكاية دى حصلت لواحدة منهم

~✿~ Flying between the THREE HEARTS of mylife ~✿~
    الردود
    23,929
    للأسف انا كمان ماعندي فكرة.. بس ان شاء الله يكون في حمل وتفرحي ياااارب

الردود
    1,996
    والله ياحبيبتى موش عارفه وانا برضه حصلتلى حاجه غريبه لما روحت للدكتور علشان اكشف على الغده طلب منى سونار مهبلى وساعتها قالى انوا شايف بويضه وطبعا انا كتنت فاكره انوا ايام التبويض عدت خلاص وكنت حسه بيها وبعدها زوجى سافر والله انا محتاره زيك
    وعندى سؤال لو خرج كذا بويضه وواحده اتلقحت التنين بيروحوا فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الردود
    1,325
    انا كمان ما عندى فكرة بس ممكن يكون التشخيص غلط لان الكلوميد المفروض انه بينظم التبويض واحيانا كثيرة بيكون مبكر يعنى من اليوم11 وكمان انتى حسيتى ان عندك افرازات على العموم يمكن دى ارادة الله وتكون هدية واعملى اللى عليكى واحرصى على الجماع الايام اللى قللك عليها الدكتور وربنا يسهلهالك ويحصل حمل الشهر دة وربنا معاكى وانشاء الله نسمع اخبار حلوة.

الردود
    299
    تعقيب كتبت بواسطة فراشه مصر عرض الرد
    وعندى سؤال لو خرج كذا بويضه وواحده اتلقحت التنين بيروحوا فين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

متهيألى يا فراشة انها بتتحلل و الله اعلم

الردود
    587
    أخواتى وحبيبات قلبى
    بوسى أحلى بسبوسة وفراشة قلبى وأحلى بيرى فى المنتدى كله وحبيبت قلبى كيرلى
    أنا محتارة ومش عارفه والواحد بيعمل اللى عليه ودعواتكم وأنا قلت لو البريود أتأخرت أوىىىى ححلل وربنا يقدم اللى فيه الخير ويارب يا كريم يرزقنا كلنا يااااااااااااااااااااااااااارب وربنا ميرمنى من وجودكم معايا أبداً ياااارب وانتى حصلك كده أمتى يا فراشة؟؟ والبريود جت ولا لسه؟؟

الردود
    570
    يا اخواتى ان شا ء الله تكون اختنا الحبيبة تى ام حامل و نفرح و كلنا نكون حوامل هذا الشهر احنا فيه مجموعة كبيرة منا منتظرة الشهر ده و ربنا يكرمنا

و ربنا يكتبنا الحمل جميعا تى ام اختى حبيبة قلبى ، و بوسى 2000 ، و بيرى ، فراشة مصر ، هدى احمد ،ملم المالكى ، اللهم لك الحمد ، و حبيبة قلبى دندوشة 1 الى مختفية عنا و يا رب تكون حامل
    و كل اخواتى يا رب انا مش ناسية حد يا رب كل حبايبنا و اخواتنا فى المنتدى يحملوا و يشوفوا اولادهم حواليهم

الردود
    1,119
    كان نفسي افيدك بس ما عنديش فكرة
    ربنا يكتبلك الحمل ويفرحك ويرزقنا جميعا

الردود
    299
    تعقيب كتبت بواسطة الماسة الذهبية عرض الرد
    يا اخواتى ان شا ء الله تكون اختنا الحبيبة تى ام حامل و نفرح و كلنا نكون حوامل هذا الشهر احنا فيه مجموعة كبيرة منا منتظرة الشهر ده و ربنا يكرمنا

و ربنا يكتبنا الحمل جميعا تى ام اختى حبيبة قلبى ، و بوسى 2000 ، و بيرى ، فراشة مصر ، هدى احمد ،ملم المالكى ، اللهم لك الحمد ، و حبيبة قلبى دندوشة 1 الى مختفية عنا و يا رب تكون حامل
    و كل اخواتى يا رب انا مش ناسية حد يا رب كل حبايبنا و اخواتنا فى المنتدى يحملوا و يشوفوا اولادهم حواليهم

اااااااااااميييييييييييييييييين

مواضيع مشابهه

1. صيفنا إبداع: **خايب وهتفضل طول عمرك خايب؟؟**°°•.♥.•°° موضوع متميز°°•.♥.•°°
    بواسطة *جنة الاماني* في الأمومة والطفولة
    الردود: 34
    اخر موضوع: 14-10-2010, 11:09 PM
  2. مين جرب ماريا دايت او دايت سنتر
    بواسطة mama i miss u في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 2
    اخر موضوع: 09-03-2010, 10:41 AM
  3. دايت×دايت
    بواسطة مالي مثيل في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 5
    اخر موضوع: 06-01-2007, 06:39 PM
  4. جاية اسلم عليكم ...ومعى حاجة حلووة عالطاير
    بواسطة الكروان غنى في الديكور الداخلي والخارجي
    الردود: 25
    اخر موضوع: 16-09-2004, 08:51 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ