انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 8 12345 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 72

الموضوع: أدعولى...بذهب للطبيب اليوم

الردود
    587

heart2 أدعولى...بذهب للطبيب اليوم

أخواتى العزيزات

انا النهارده تعبانة قوى ورجلى وصدرى ووجهى وارمين معرفش ليه وعندى صداااااااااااااع ومزاجى وحش قوىىىى والمفروض ميعاد الدورة كان امبارح انا قررت اروح للدكتور النهارده لأنى مش عارفه فيه ايه انا بقالى 3 شهور باخد كلوميد ،،، بس حكايه رجلى وصدرى دى قلقانى قوىىىى أدعولى ولما أرجع ان شاء الله حطمنكم ....ياااارب يا كريم .

الصور المرفقة الصور المرفقة  

الردود
    570

beatheart

تعقيب كتبت بواسطة tm_2005 عرض الرد
    أخواتى العزيزات

انا النهارده تعبانة قوى ورجلى وصدرى ووجهى وارمين معرفش ليه وعندى صداااااااااااااع ومزاجى وحش قوىىىى والمفروض ميعاد الدورة كان امبارح انا قررت اروح للدكتور النهارده لأنى مش عارفه فيه ايه انا بقالى 3 شهور باخد كلوميد ،،، بس حكايه رجلى وصدرى دى قلقانى قوىىىى أدعولى ولما أرجع ان شاء الله حطمنكم ....ياااارب يا كريم .

اختى و نور عينى tm_2005 وحشتينى كتير مالك حاسة بايه يا ريت تطمنينى و اوعى بتكونى بتوهمى نفسك حررررررراااااام عليكى اعصابك

بقولك ايه انسى و ما تفكريش انا قديلى يومين الموضوع جاى فى مخى و نفسيتى بقت زى الزفت و مش قادرة اعمل حاجة و امبارح دموعى كانت على عيونى اليوم كله و بقول يا رب

يا ريت تطمنينى اول ما ترجعى من عند الدكتور انا هاستناكى انا موجودة على طول

الردود
    1,996
    الف سلامه عليكى يا اختى وان شاء الله تتطمنينا عليكى وتكونى بالف خير وسلامه
    يارب اشفيها وعفيها وارزقها بالذريه الصالحه امين يارب العالمين
    سبحان الله وقت دعائى لكى صدفت اذان الظهر

الردود
    1,996
    والله اخواتى الماسه الذهبيه ,tm_2005
    المزاج الوحش والحاله النفسيه بتعمل اكتر من كده وبتدمر الجسم على البطىء لكن هنعمل ايه موش فى ايدنا حاجه غير الدعاء
    هستناكى اختى طمنيناولا تتأخرى

الردود
    587
    حبيبت قلبى الماسة
    اجمل حاجه فى الدنيا انك لما تتالمى تلاقى حد بيشاركك الألم لكن الأجمل انك تتكلمى ع حد بيتألم زيك،،، أنتى وحشتينى اكتر وربنا ميحرمنى منك ياااااارب.
    انا النهارده تعبانه اوىىىىىىىىىىى ورجلى وصدرى ووشى وارمين ونفسيتى زى الزفت طبعاً كفايه ان اهلى محدش بيعبرنى وانا عايشه فى القاهره وهما فى اسكندرية يعن المسافه قريبة وطبعاً بضطر أى حاجه الجأ لأهل جوزى وكمان انا عامله عملية تقشير مبيض قبل الجواز ب 4 سنين وبعد الجواز اخدت ادوية الدنيا وخلاااااااااااااص زهقت لكن النهارده لما ورمت كده خفت وكمان الصداع حيموتنى فقلت اروح للدكتور الجديد اللى حماتى جيبهولى مع انى كنت بدور على دكتورة وقالتلى متضيعيش وقتك وتعالى اوديكى ده كويس انا بتحرج جدااااا لأنى لوحدى يعنى ولا أم ولا أخت بس كفايه عليا ان ربنا سبحانه وتعالى يكون معايا ويقف جنبى وانتوا طبعاً بتساندونى ربنا ميحرمنى منكم أبداً وقلت لو فيه حاجه حتبان مع الكشف دعواتكم.
    أختى الغاليه فراشة مصر الحمد لله أنا اطمنت عيكى الصبح وفعلاً النفسية الوحشه بتودى فى داهيه بس الأحساس نعمه فيه ناس يا اختى مبتحسش خالص ومبتدقش على أى حاجه بس احنا الله يكون فى عونا ياااااااااااارب يرزقنا جميعاً بالذرية الصالحة وان شاء الله أطمكم أول ما أرجع وأدعولى.

الردود
    1,996
    كنت عايزه اسألكم على حاجه انتوا سمعتوا على الدكتور على فريد اللى قدام مستشفى هليوبلس هو ده اللى بروحله

الردود
    587
    لا والله يا فراشة عارفه انا النهارده حروح اول مرة لدكتور اسمة عمرو سلامة حماتى بتقولى ممتاز ومشهور قوى لما اشوف والشفا بايد الشافى سبحانه وتعالى ربنا يرزقنا جميعاً.

الردود
    1,996
    جزاكى الله كل الخير اختىtm_2005

الردود
    570
    لو انتى حبيبتى تى ام دلوقتى فى مصر انصحك تروحى لدكتور صلاح زكى فى المعادى لانه بجد ممتاز

الردود
    4,848
    أختي وعزيزتي ألف ألف سلامة عليكي وإن شاء الله يكون خير يااااااااااارب ، طمنينا عليكي الله يطمنك

مواضيع مشابهه

1. صيفنا إبداع: 【 ركن الجوال 】«إن مشقة الطاعة تذهب ويبقى ثوابها وإن لذة المعاصي تذهب ويبقى عقابها»
    بواسطة نجوم حياتي في ركن الجوالات والاتصالات
    الردود: 14
    اخر موضوع: 04-08-2011, 06:37 AM
  2. إياك أن تذهب للطبيب بعد اليوم لأن مرضك سيزداد !!!!!!
    بواسطة د. محمد في ركن التغذية والصحة والرجيم
    الردود: 4
    اخر موضوع: 30-03-2008, 05:07 AM
  3. *_* حل لمشكلة الرسائل التي تذهب الى مجلد ال Junk بدل ان تذهب الى Inbox *_*
    بواسطة أكـــابـر في ركن الكمبيوتر والإنترنت والتجارب
    الردود: 12
    اخر موضوع: 10-10-2004, 01:20 PM
  4. كم مرة تذهب إلى الخلاء في اليوم ؟؟؟
    بواسطة أم ليـان في الملتقى الحواري
    الردود: 3
    اخر موضوع: 08-09-2003, 07:19 PM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ