انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 3 من 10 الأولىالأولى 1234567 ... الأخيرالأخير
عرض النتائج 21 الى 30 من 95

الموضوع: نجاح الحقن المجهري بعد فشل 8 محاولات ঔღঔ تجربة متميزة ঔღঔ

الردود
    347
    السلام عليك
    اسـأل الله العظيم رب العرش العظيم ان يثبت جنينك و ان تقر عينيك برؤيته سالما معافا لا زيادة فيه و لا نقصان يارب يارب يارب
    و للي كتب لك الحمل بعد كل هذه المحاولات قادر عزوجل ان يحفظ جنينك و يثبته و يخرجه لك معافا سليما لازيادة و لانقصان انت فقط خليك بقرب الله عزوجل و الله لن يخيبك ابدا ابدا ابدا

رب لاتذرني فردا وانت خير الوارثين يارب يارب يارب و جميع المحرومات من الذرية الطيبة يارب

الردود
    1,620
    رشا بعد اذنك رجعت كام جنين واي درجه

الردود
    2,071
    الف الف مبروك يا رشروشه ويااااااااااااارب يتم لك علي الف الف خير ويثبت حملك يا عمري انا فرحت لك اوي وانت فعلا صبرتي كتير ويااااااااااااارب يتمم لك امورك علي خير انت معانا في ملف الحقن من زمان وسبحان الله من يتوكل علي الله فهو حسبه ادعي لي لاني ماشيه في خطوات العمليه ويااااااااااااااااااارب يجعلها لي خير

الردود
    1,440
    الف مليون ملياااااااااااااااااااااااااااار مبرووووووووووووووووك ربي يتمم حملك على خير ويرزقكك الخلف الصالح السليم المعافى يا رب ، انا فاكراكي منيييييح واشتقنالك كتييييييييير وبدعيلكم دائما انتي ونيفي وسوشي وكل البنات اللي معنا بالملف بحيكم ومحتاجة دعواتكم.

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء بأحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب
    الردود
    2,705
    بسم الله ماشاء الله تبارك الله
    ألف ألف مليون مبروك يا رشا ربي يثبتلك الحمل ويتمملك على خير يارب ويسهلك كل أمورك يارب
    عارفة يارشا أنتي في بالي من كام يوم والله العظيم وجيتي على بالي فجأة وقلت في نفسي هي أخبارها ايه وراحت فين سبحان الله
    يارب يكملك على خير يارب ويكون أحلى توأم آمين يارب العالمين

ربنا يطمنا عنك دايما يارب

الردود
    86
    مبارك يا اختي والله يثبتلك حملك ويتمملك على خير يا رب
    ويا رب يرزقنا ويرزق كل محروم

الردود
    1,831
    الف الف مبروك حبيبتي والله فرحت لك من كل قلبي
    ربي يثبت حملك يارب ويتمم لك بخير يارب ينفخ في أجنتك الروح ويزقك منهم ذرية صالحة سليمة معافاة

الردود
    1,929
    قصتك وكلامك خلونى ادمع الحمدلله العاطى الوهاب ربنا يتمم عليكى بخير و تفرحى باحلى توام يارب وعقبال كل اخواتنا يارب ومتنسيش اعملى صدقه لله بنية الحمد والتمام على خير

الردود
    1,839
    رشا انا فاكراكي طبعا ياحبييبتي يارب تكوني فاكراني ،كنت انا وانتي بدانا مع بعض اول محاولة ، والله اني اتاثرت قوي بكلامك والحمدلله ان ربنا استجاب لدعائك ياحبيبتي وحققلك امنيتك ، ربنا يثبت حملك ياااااااااارب وتسمعي النبض ان شاء الله وتعيشي احلى لحظات في الدنيا وتلاقيهم توام باذن الله ياحبيبتي

الردود
    1,793
    التكريم
    (أوسمة)
    رشا رشروشة الف مليااااااااااااااار مبروووووووووووك يا حبيبتى والله فرحتلك كتتتتتتتتتتتتتير ربى اعلم مش عارفة تكونى فاكرانى ولا لأ بس انا فاكراكى كويس ودايما فى بالى انتى ورانيا ام الوليد الاردنية ربنا يرزقها هى كمان وخلى بالك من نفسك يا حبيبتى واشربى مية كتييييييييييير وربنا يقر عينك بذرية صالحة سليمة معافاة اللهم امين

مواضيع مشابهه

1. الردود: 4
    اخر موضوع: 09-10-2009, 12:38 AM
  2. الردود: 4
    اخر موضوع: 31-08-2009, 12:48 AM
  3. الردود: 3
    اخر موضوع: 19-08-2009, 09:55 PM
  4. الردود: 0
    اخر موضوع: 16-08-2009, 01:19 AM
  5. الردود: 0
    اخر موضوع: 13-08-2009, 02:07 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ