انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
الصفحة 1 من 2 12 الأخيرالأخير
عرض النتائج 1 الى 10 من 11

الموضوع: فين بوسى2000

الردود
    390

فين بوسى2000

انتى فين يا بوسى انا مش بسمع عنك حاجة خالص وبطلتى تسالى عليا انتى والبنات رغم انى محتجاكم انا متضايقة اوى وعندى البيريوت ونفسيتى بايظة خالص وزهقت من التحاليل الشهر اللى فات عامله 3 مرات تحاليل حمل والتلاته سلبى والغريبة ان معظم عيلتنا ربنا كرمهم وحوامل وكل شوية حد يبشرنى .ربنا يرزقهم كلهم بس غصب عنى واللهى وعندى بنتين لسة فى قرايبنا وساكنين كلهم فى نفس عمارتنا وتقريبا بشوفهم كل يوم انا باخدهم العب معاهم وافتكر مصيبتى واعيط وبيصعب عليا نفسى ادعولى يا بنات واللهى انا قربت اتجنن ونفسى انسى عشان الحالة النفسية ليها تاثير ومش عارفة انسى

الردود
    587
    أختى حبيبتى هدى
    أنتى اللى فين شيفاكى كنتى مختفية سلامتك يا غاليتى من النفسية الوحشة حبيبتى أفتكرى دايماً رحمة ربنا وان فيه كتييييييير زيك وأنا هنا واحده منهم وادينا بنصبر بعض لحد ربنا ما يأذن ويبعتلك هديتة أختى هدى كل تاخيرة وفيها خيرة ايه ضمنك انك لو كنتى مثلاً خلفتى قبل كده مكنش ابنك أو بنتك تعب او حصل له حاجه لا قدر الله ربك بيختبرنا وكمان بيدينا الوحش لأن ده حال الدنيا عشان اللى بعد كده يكون خير وكويس لازم الواحد يستحمل ويحمد ربنا وكلنا هنا لبعض يا أختى الحبيبة والله يا هدى انا كنت عند الدكتور وشفت حالتين حسيت جنبهم انى كويسة وزى الفل واحده عجوزة على اعتاب سن اليأس ومعاها جوزها وجايين مفقدوش الأمل ونفسها فى بيبى وبقالها كتيييييييييييييير متجوزة وتخيلى بتقولى انها جربت حتى طفل الأنابيب وفشل وجت للدكتور ده وقالتله لو مفيش أمل قولى ولو فيه أمل لو ضعيف جداااااً انا حكمل المشوار وجوزها عجوز وقاعدين يونسوا بعض بيسعوا وبيذكروا ربهم وبياخدوا بالأسباب والله طول الليل يومها قعدت أدعيلها لدرجة أنى قلت ياربى لو تأخرنى سنة أو أتنين وتدى الست دى أنا موافقة عن طيب خاطر،،، ولقيت واحده تانية بقالها 8 سنين وحملت وسقطتت 3 مرات وكل المرات البيبى كان مكتمل وشافته وبرضو بتدعى ربنا وبتقول وتتمنى انهم يستنوها على باب الجنة الأطفال نعمة ولكن " ان لنفسك عليكِ حق " حبيبتى متنسيش كمان نفسية جوزك وربنا يرزقنا جميعاً عاجلاً غير آجل ياااااااااااااااااااارب ويعطيكى وتبشرينى قريب ويعطينى ويعطى كل محرؤومة وروقى وهدى نفسك وأنا موجودة أى وقت تحت أمرك يا أختى الحبيبة.

الردود
    12,856
    اختي هدى بصراحه ماحد نساك وبصراحه اي وحده تدخل تسال عنك وان شاء الله نسمع اخبارك

الردود
    390
    شكرا يا تى ام ويا دندوشة ربنا يكرمكم يارب معلش انا بعقدكم معايا حقكم عليا

الردود
    655
    هدي متزعليش كلنا لها بس حرام عليكي احنابجداحسن من غيرنا حرام تتعبي نفسيتك وتعكنني علي نفسك.وان شاء الله ربنا يرزقك انتي والماسه وفراشه وبوسي وبيري وtmوانا وكل محروم وانتي يادندوشه لو لسه مبقتيش ماما.

الردود
    4,848
    حبيبتي هدى والله ما نسيناكي يا الغالية ، لا تعملي في نفسك كذا وتقربي إلى الله واعرفي إن العبد مبتلى وإذا الله حب عبد ابتلاه ، هذا امتحان من الله عز وجل اصبري يا عزيزتي اصبري

الردود
    4,431
    طولي بالك اختي هدى .. وان شاء الله ربي يعوضك خير ..

~✿~ Flying between the THREE HEARTS of mylife ~✿~
    الردود
    23,929
    ربنا يعوض الجميع ويرزق الجميع الذرية الصالحة يارب..

الردود
    299
    هااااااااى يا هدهد
    انا موجودة يا حبيبتى بس انا موش بقعد كتير عشان اليومين دول عندنا زحمة شغل جامدة اوى عشان بنقفل الميزانيات و بصراحة انا مطحونة و موش عارفة اخد يوم راحة
    انا حسة بيكى اوى ياهدى انا كمان كل شوية واحدة من قرايبى اعرف ان هية حامل و كتير اوى من البنات اللى اتجوزو بعدى بقوا حوامل و فيهم كمان اللى ولدت شوفتى بقى الهنا اللى انا فية
    انتى عارفة انا الوحيدة اللى فى العيلة اللى اتأخرت فى الحمل بس يالا كل شىء بميعادة بس انا عمرىماأتأخر عنك يا حبيبتى انتى و tm والماسة ووارفة واللهم لك الحمد وبيرى و ام عصام و moonaa وكل بنات المنتدى لانكم بصراحة الى بتكلم معاكم بحرية و بقول كل الحاجات اللى موش عارفة اقولها لحد و الله انتم نعمة ربنا بعتكم لية و يارب ان شاء الله كلنا نبقى حوامل و نفرح بقى
    متزعليش نفسك يا هدى و اشغلى نفسك بأى حاجة و اكثرى من الدعاء و الاستغفار و ان شاء الله الفرج قريب

أنا مصر عندي أحب وأجمل الأشياء بأحبها وهي مالكة الأرض شرق وغرب
    الردود
    2,705
    يارب يرزقكم يا اخواتي
    tm والماسة وهدى وبوسي فراشة مصر واللهم لك الحمد وملك المالكي وبيرى وجميع بنات المنتدى وأنا معاكو بالذرية الصالحة المعافاة ونكون كلنا جملة واحدة يارب آميييييييييييـــــن
    ويارب ما أكون نسيت حد

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ