انتقلت منتديات لكِ النسائية إلى هذا الرابط:
منتديات لكِ النسائية
هذا المنتدى للقراءة فقط.

للبحث في شبكة لكِ النسائية:
عرض النتائج 1 الى 5 من 5

الموضوع: احترفي الفوتوشوب ف شهرين ونص فقط بأخرص سعر ف مصر والدول العربية مع كورسات غاوي تصميم

الردود
    5

L36 احترفي الفوتوشوب ف شهرين ونص فقط بأخرص سعر ف مصر والدول العربية مع كورسات غاوي تصميم

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهللللااااا بالاجازات والي بيحصلني في الاجازات من انتخات وتلفزيوناااات ليل ونهاااار وموووووت بقى يا عقلنا....

لمناسبة الاجازات كورسات غاوي تصميم لاحتراف الفوتوشوب في وقت قياسي جداااااا بتقدمكلم عرض مغري جداااااااااا
    وهو خصم 50ج من السعر الاساسي ..يلا خلي الناس تتعلم وتدعلنا...
    والخصم دا ع اول 10 بنات هتحجز في الكورس ...

لو عايزين تشوفوا اراء الناس الي اخدت معايا الكورس ممكن ابعتها ع الخاص

طيب اية حوار نكسب بالدولار دا
    طبعا معظم الناس الو ما هتشوف الاعلان هيفتكورا اني بعلن عن المواقع الهندية ايل بتقدم خدمات مقابل ار بالدولار لكن الموضوع غير كدا خاااااااااااااااااااالص..

وانا فعلا بدعوكم انكو تعملوا مشروع منزلي وبجد مش هزار من غير رأس مال ووالله هتتكسبو بالدولار ..ازاي الكلام داا

دلوقتي انا بفضل اله عز وجل بدي كروسات فوتوشوب لمستوين المستوى الاساسي والمستوى التطبيقي ايل بيأهل لسوق العمل ..

والي بفضل الله قدرت كورسات غاوي تصميم تحققوا بالفعل وهو الاتي

تتعلمي في وقت قياسي الفوتوشوب واساس الجرافيك وفن المطبوعات التجارية ميدزدش عن 2شهر ونص بالظبط لو التزمتي معايا بمواعيد الدروس والواجبات والامتحانات
    هتدفعي سعر بسيط جدا مقارنه بالكورسات الي ممكن تاخديها برة وتطلعي يا مولاي كما خلقتني
    هديكي المواقع الي انا شغاله فيها وبفضل الله ببكسب منهم بالدولار

طيب هتتعلمي اية في الدورة دي اولا المتريال بتاعتي كلها قيمة على مادة علمية وعملية يعني اية الكلام دا
    يعني مش بدرسك حاجة اكادمية تخرجي تتصدمي بالواقع العملي للما تيجي تشتغلي لاء بديكي حاجة فقائمة على امثله عملية بحته
    واقولك ع كل الاسرار الي تخليكي مصممة محترفة بجد تخرجي ع الشغل ع طول دا غير اني بديكي نسخة البرنامج مفعله ومجانية

الدورة مقسمة لقسمين :

القسم الاساسي
    ودا بشمل 4 اقسام
    القسم النظري الي اعلمك في يعني اية فوتوشوب وواجهة البرنامج ككل
    القسم العملي ودا بشمل الاتي
    قسم فن القص والدمج وبيحتوي على كل الملحقات من 300 صورة عالية الجودة واكثر من 250 خامة
    قسم فن السكرابز والفتكورز والكولاج يشمل كل الملحقات
    قسم الاستديوهات
    واخر حاجة قسم الحركات الاحترافية وعمل بنرات المواقع الاعلانية

القسم التطبيقي:

ودا بقى الي بيأهل لسوق العمل وبيكون تطبيقي كشغل ع كل الي فات بتععلمي فية اي القسم دا:

قسم العمل في الاستيوهات الي بيشمل الاتي:
    عمل بوستر كارتوني
    تعديل الوان الصور ابيض واسود,hd, التعديل ع الصور القديمة

قسم المطبوعات التجارية
    تصميم هوايات المكاتب:
    الشعارات (اللوجو) ملحق معاه برنامج متاكامل لتسهيل عملية خلق فكرة الشعار
    الكروت الشخصية بعرفك عليها وبمقاساتها وحسباتها الصحيحة بكل انواعها وكمان منتجة الطباعه
    الاوراق الرسمية

قسم المطبوعات الاعلانية:
    الفلايرز
    البرشور
    البوسترات الاعلانية بكل انواعها سواء لعرضها على شاشات او عرضها كدعايا مطبوعه
    تصميم اغلفة الكتب والمجلات

واخر قسم خاص بالانترنت من حيث:
    تصميم واجهات المواقع
    تصميم استيل المنتديات

طبعا كل قسم عبارة عن مجموعة دروس بعرفك فيها المقاسات الصحيحة للطباعه وازاي تخرجي منتج نهائي يعتمد علية وكلة بامثلة عملية

طيب نيجي بقى لنظام الشرح:
    الشرح بيكون انولاين يعني اية الكلام دا

اولا المتريال كلها فيدو ماعدا طبعا الجزء النظري وكلها انا الي عملاها من A to z
    وبحقوق نشر والكلام دا حقيقي ع فكرة يعني لو حصل سرقة او حاجة ببلغ تمام

اولا بتدخلي ع جروب سري ع الفيس بوك بيكون النظام اني بنزل درس جديد كل يومين والمطلوب منك مزاكرة الدرس وعمل الواجب وحضور الامتحان بعد انتهاء كل سكشن

طيب لو معنديش فيس بوك اعمل اية انا معايا مجموعة كبيرة معندهاش فيس بوك بيخدوا الكورس ع ميل الياهو او ع الاسكي بي

طب لو معنديش نت خالص خالص بعملك اسطوانه عليها كلللللللللل الكلام دا بقابلك وادهالك وكل ايل عليكي انك تزاكري الدرس ولو في اي حاجة مش فهماها تتصلي بيا وانا اشرحهالك

طيب هل بقى بتدينا الدروس واحنا مع نفسنا؟
    لاء طبعا اولا بفضل الله شرح الدروس عملاه زي اكني اعدا معاكي بظبط ومتوقعه كل الاسـئلة الي ممكن تتسئل ومجوبة عليها وبردو لو في اي حاجة بتقف قدامك بفضل وراكي لحد ما تعرفيها وتوصليل النتيجة الي انا عايزاها

ونظام الدفع اما ع فوادفون كاش على رقم 01002417063

او ع حساب في بنك الي CIP

لو حضرتك مش مصرية وعايزة تاخدي الدورة بيتم التحويل على حساب في الويسترن يوينون او الcip

وع فكرة يا بنات الي تعرف ف الفوتوشوب ولو حتى اساسيات انا بقولها مش لازم تخدي المستوى الاول هيكون فية تضيع لفلوسك ووقت

واي استفسار متتكسفوش ولوحد عايز صفحة الجروب الي ع الفيس بوك يشوف الكورس ماشي ازاي مفيش اي مشكله من حققكوا تطنموا للحاجة قبل ما تدفعوا فيها مليم

ودا رقمي للتواصل 01002417063
    وجا الياهو بتاعي gata1blanca
    ودا الواتس اب 0100241763

في رعاية الله

الردود
    5
    لا اله الا الله

الردود
    5
    لا الفه الا الله

الردود
    5
    لا اله الا الله

الردود
    5
    لا اله الا الله

مواضيع مشابهه

1. الردود: 0
    اخر موضوع: 24-06-2009, 01:56 PM
  2. الردود: 24
    اخر موضوع: 03-11-2007, 07:28 AM
  3. ×_×تصميم أطلقت صراحه ( عائد لله والجنات غاية )×_×
    بواسطة أكـــابـر في ركن التصاميم
    الردود: 19
    اخر موضوع: 09-04-2006, 06:50 AM
  4. ارتفاع حجم التبادل التجاري بين إسرائيل والدول العربية
    بواسطة لـــمـــووو في الملتقى الحواري
    الردود: 6
    اخر موضوع: 11-06-2004, 12:39 AM

أعضاء قرؤوا هذا الموضوع: 0

There are no members to list at the moment.

الكلمات الاستدلالية لهذا الموضوع

الروابط المفضلة

الروابط المفضلة
لكِ | مطبخ لكِ